hvad mon det var?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg vågnede ved 1 tiden i nat, fordi jeg skulle tisse - da jeg så skulle tørre mig følte jeg at jeg blødte så jeg kiggede på wcpapiret, og der var en stor grøn/gul klat slim der på. og jeg har ingen ide om hvad det var, så er der nogen der kan hjælpe? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

trunte24

Anonym skriver:

Jeg vågnede ved 1 tiden i nat, fordi jeg skulle tisse - da jeg så skulle tørre mig følte jeg at jeg blødte så jeg kiggede på wcpapiret, og der var en stor grøn/gul klat slim der på. og jeg har ingen ide om hvad det var, så er der nogen der kan hjælpe? 

Det lyder som om din slimprop er gået Det er ganske normalt!

Anmeld

22. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det er højest tænkeligt slimproppen, der dækker for indgangen til livmoderen..den sidder øverst i livmodermunden.

Fødslen plejer så at begynde inden for en uges tid.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det er højest tænkeligt slimproppen, der dækker for indgangen til livmoderen..den sidder øverst i livmodermunden.

Fødslen plejer så at begynde inden for en uges tid.

Kærligst
Sussie

fantastisk, dvs der er åben op nu? og kan man så selv gøre noget for at fremskyde det lidt? - tænker mange snakker om sex fordi det der er i sæd gør et eller andet, er det så bedre nu når der ingen slimprpo er eller ? jeg er uge 38+4 og har ufattelig mange mens smerter, dog overhoved ikke reglmæssige.

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

trunte24 skriver:

Det lyder som om din slimprop er gået Det er ganske normalt!

fantastisk, dvs der er åben op nu? og kan man så selv gøre noget for at fremskyde det lidt? - tænker mange snakker om sex fordi det der er i sæd gør et eller andet, er det så bedre nu når der ingen slimprpo er eller ? jeg er uge 38+4 og har ufattelig mange mens smerter, dog overhoved ikke reglmæssige

Anmeld

22. december 2011

trunte24

Anonym skriver:

fantastisk, dvs der er åben op nu? og kan man så selv gøre noget for at fremskyde det lidt? - tænker mange snakker om sex fordi det der er i sæd gør et eller andet, er det så bedre nu når der ingen slimprpo er eller ? jeg er uge 38+4 og har ufattelig mange mens smerter, dog overhoved ikke reglmæssige

Tror ikke det gør nogen forskel om din slimprop er gået eller ej ved sex. Så vidt jeg har forstået virker sæd kun hvis man er moden i forvejen, og det er ikke til at vide om du er det

Slimproppen kan gå længe før fødsel og så bare gendanne sig selv. Men ved mange gå den kort tid før fødslen går i gang.

Ved mig selv gik den over 2 gange. Første gang var 3 uger før jeg fødte og anden gang/det sidste af den var aftenen inden jeg fødte.

Men gi du den bare gas i sengen, det skader i hvert fald ikke

Held og lykke med det

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

trunte24 skriver:

Tror ikke det gør nogen forskel om din slimprop er gået eller ej ved sex. Så vidt jeg har forstået virker sæd kun hvis man er moden i forvejen, og det er ikke til at vide om du er det

Slimproppen kan gå længe før fødsel og så bare gendanne sig selv. Men ved mange gå den kort tid før fødslen går i gang.

Ved mig selv gik den over 2 gange. Første gang var 3 uger før jeg fødte og anden gang/det sidste af den var aftenen inden jeg fødte.

Men gi du den bare gas i sengen, det skader i hvert fald ikke

Held og lykke med det

håber også mit går igang idag .. dette er min 3 gravidtet, har bare aldrig prøvet at slimproppen er gået før. derfor var jeg lige lidt usikker på det. hihih.

Anmeld

22. december 2011

Rockertand

Anonym skriver:

håber også mit går igang idag .. dette er min 3 gravidtet, har bare aldrig prøvet at slimproppen er gået før. derfor var jeg lige lidt usikker på det. hihih.

Nu er du så langt, at det er det første spæde tegn på, at kroppen gør sig klar til fødsel - men en slimprop kan gå længe før, og hvis der er flere uger til fødsel, så når den at gendanne sig.

Held og lykke med fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.