Ønsker jer alle en rigtig glædelig jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Lilje82

Har ikke været så aktiv på det sidste. Har ikke rigtig haft overskud til at svare og skrive, men har da læst med mellem, lægebesøg, sygehuset, en krakeleret dp, et barn der græder utrøsteligt, når jeg aflevere ham i dp, julebageri og gave indkøb, jule tamtam osv.

Men jeg øsnker og håber I alle får en rigtig dejlig jul, sammen med jeres kære og ikke mindst at det bliver en god første jul for alle de skønne unger.

Knus fra Noah og Susan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

bøgelund

Lilje82 skriver:

Har ikke været så aktiv på det sidste. Har ikke rigtig haft overskud til at svare og skrive, men har da læst med mellem, lægebesøg, sygehuset, en krakeleret dp, et barn der græder utrøsteligt, når jeg aflevere ham i dp, julebageri og gave indkøb, jule tamtam osv.

Men jeg øsnker og håber I alle får en rigtig dejlig jul, sammen med jeres kære og ikke mindst at det bliver en god første jul for alle de skønne unger.

Knus fra Noah og Susan

tusind tak og i lige måde. 

Anmeld

22. december 2011

Mettemus

Lilje82 skriver:

Knus fra Noah og Susan

Øv Susan, det lyder bare overhovedet ikke rart med alt det DProderi, sygehus osv. Jeg håber alligevel at i kan nyde en dejlig jul.

Knus til jer også!

Anmeld

22. december 2011

piadas

Øv, Susan! Det lyder som om, der ikke er så meget overskud hjemme hos jer lige pt. Mht. DP skal det nok blive bedre - jeg taler af erfaring!

Jeg håber, I får en god jul trods alt!

Anmeld

25. december 2011

DK

Arghh det lyder som om i trænger til en god juleferie

Knus og julenisser herfra

Anmeld

26. december 2011

Lilje82

bøgelund skriver:

tusind tak og i lige måde. 

Tak

Anmeld

26. december 2011

Lilje82

piadas skriver:

Øv, Susan! Det lyder som om, der ikke er så meget overskud hjemme hos jer lige pt. Mht. DP skal det nok blive bedre - jeg taler af erfaring!

Jeg håber, I får en god jul trods alt!

Tak Pia Håber også I har haft en dejlig jul

Anmeld

26. december 2011

Lilje82

DK skriver:

Arghh det lyder som om i trænger til en god juleferie

Knus og julenisser herfra

Anmeld

26. december 2011

AnneBJ

Jeg håber I har haft nogle rigtig gode juledage - det lyder til det var tiltrængt!

Anmeld

27. december 2011

Lilje82

AnneBJ skriver:

Jeg håber I har haft nogle rigtig gode juledage - det lyder til det var tiltrængt!

Tak Anne

Det er mere end tiltrængt og i disse dage slappeer vi bare af hjemme.

Føler hele kalenderen er booket i januar også med fødselsdage, sygehus, læge, fys, og jobcenter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.