Vis mig jeres seneste baby tøj-køb :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.740 visninger
34 svar
0 synes godt om
22. december 2011

MissTas

Jeg har simpelthen så stor en svaghed for tøj til vores kommende lille prinsesse, specielt mærket hummel .. Her er hvad jeg lige har købt, vis mig jeres seneste tøjkøb

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

bøgelund

MissTas skriver:

Jeg har simpelthen så stor en svaghed for tøj til vores kommende lille prinsesse, specielt mærket hummel .. Her er hvad jeg lige har købt, vis mig jeres seneste tøjkøb

jeg har os lige købt hummel.. har vi ellers ikke så meget af.. plejer at ende med småfolk, molo og katvig.. men kunne ikke leve uden det her.. 

hvor har du købt dit henne?  

Anmeld

22. december 2011

MissTas

bøgelund skriver:

jeg har os lige købt hummel.. har vi ellers ikke så meget af.. plejer at ende med småfolk, molo og katvig.. men kunne ikke leve uden det her.. 

hvor har du købt dit henne?  

det er også nogle lækre mærker.. jeg er dog mest til hummel, molo og name it .. ved ikke lige hvorfor synes bare de laver noget sødt og lækkert

Jamen jeg har købt det i Ønskebørn

Åååh er også bare vilde med de lilla bukser der :O

Anmeld

22. december 2011

bøgelund

MissTas skriver:

det er også nogle lækre mærker.. jeg er dog mest til hummel, molo og name it .. ved ikke lige hvorfor synes bare de laver noget sødt og lækkert

Jamen jeg har købt det i Ønskebørn

Åååh er også bare vilde med de lilla bukser der :O

det er det nemlig. jeg kan "berolige" dig med, at dit shoppegen ikke bliver mindre når din datter er født.. mit er blevet meget værre.. 

men det er hyggeligt at købe tøj til dem.. 

jeg handler stort set kun på nettet.. mest her: www.houseofkids.dk

Anmeld

22. december 2011

MissTas

bøgelund skriver:

det er det nemlig. jeg kan "berolige" dig med, at dit shoppegen ikke bliver mindre når din datter er født.. mit er blevet meget værre.. 

men det er hyggeligt at købe tøj til dem.. 

jeg handler stort set kun på nettet.. mest her: www.houseofkids.dk

nej, ku heller ikke forestille mig at det ville blive bedre :O hehe..

og det er egentlig utroligt hvad babytøj i str. 56-92 kan koste :O .. det er jo helt vildt..

men ja, det er skide hyggeligt at købe tøj til de små hoveder

Anmeld

22. december 2011

bøgelund

MissTas skriver:

nej, ku heller ikke forestille mig at det ville blive bedre :O hehe..

og det er egentlig utroligt hvad babytøj i str. 56-92 kan koste :O .. det er jo helt vildt..

men ja, det er skide hyggeligt at købe tøj til de små hoveder

ja de ved hvad de skal tage for det.. og vi køber det jo alligevel.. så det er da ikke dem der er dumme..  

vi havde os noget i name it da Anna var helt lille, men det passede slet ikke til hendes kropsform.. det er først nu hun kan passe det.. 

Anmeld

22. december 2011

MissTas

bøgelund skriver:

ja de ved hvad de skal tage for det.. og vi køber det jo alligevel.. så det er da ikke dem der er dumme..  

vi havde os noget i name it da Anna var helt lille, men det passede slet ikke til hendes kropsform.. det er først nu hun kan passe det.. 

jaa, lige præcis.. vi køber det alligevel, hehe

nej okay, det er der selvfølgelig meget forskel på.. sådan er dey jo også med os voksne, ikke alle mærker der er lige gode til en

Anmeld

22. december 2011

4kløver

Fik købt lidt i H&M der var tilbud
Skal derud igen og ha købt til min store dreng.

Anmeld

22. december 2011

MissTas

4kløver skriver:

Fik købt lidt i H&M der var tilbud
Skal derud igen og ha købt til min store dreng.

der kan man også finde rigtig mange søde ting.. handler også selv der af og til og når der så er tilbud kan man slet ikke lade være

Anmeld

22. december 2011

Chr-Hei

Jeg har fået forbud for at må købe tøj til mine drenge lige pt.. Deres tøjskabe BUGNER...

Men mine sidste køb var også fra Hummels nye kollektion... Mangler bare overalls til drenge.. MÅ simpelthen eje dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.