Så blev Kristian 5 år - den store dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. februar 2009

holbøll

I går startede det selvfølgelig med gaver, han fik en styrthjelm indenfor, kunne jo så godt hurtig regne ud at det var en crosser der var gemt under tæpperne i havestuen,
Kl 10. kom 12 "sommerfugle" og 2 personaler så på besøg, en rigtig hyggelig formiddag, hvor vi fik mini pizza og kagemand til frokost. Vi havde en voksdug på gulvet, og så blomsterede vi alle der. Inden de gik hjem, sad Kristian ude foran og delte slikposer ud, mens han sad på sin crosser. Da vi så havde fået ryddet op, tog vi op til et hold venner, som bor lige uden for byen( Kristians bedste veninde Emilie - som også har en crosser) og prøvede dyret. Han kører bare fuld gas eller ingen gas også over hop bakkerne. Det ser sgu vildt ud, men har har det bare sjovt.
I går aftes havde vi så Jans familie på besøg til burger, is og kagemand.

I dag tog vi igen op til Emile og kørte crosser. Efter ca. 1 time måtte mor her også prøve den. Jeg havde Simon til at sidde foran mig, og han var hurtig til at finde ud af at han skulle bruge sin tommeltot til at give gas med, så det måtte jeg ikke styre mere. Men det gik jo ikke lige.....
I aften har vi så haft besøg af min familie, far blev 65 også i går, og så fejrede vi også lige Jan og min svigerinde som også har haft fødselsdag her i feb.

I morgen står det på afslapningsdag. Kristian spørger selv om alt det fødselsdag ikke snart er færdig, for han kan ikke holde til at puste flere lys ud, han mener ikke han har luft til det.
Vi skal dog lige en tur ud til bedste og bedstefar med crosseren, for han ved godt at man ikke kan have sådan en i byen og at den skal stå hos dem.

Men nogle dejlige dage, men også vildt underligt at han allerede er blevet så stor.

Knus Carina

P.s. Der kommer lige lidt flere billeder på IG
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2009

Fines mor

Tillykkke med de 5 år, det lyder til at have været en kanon dag- og med en fantastisk gave *S*

Anmeld

1. marts 2009

karina1980

lyder som en rigtig hyggelig dag,

tillykke med de 5 år

Anmeld

1. marts 2009

HelleBelle

Tillykkke Kristian
Hilsen Helle og Malte.

Anmeld

1. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lyder som en rigtig dejlig fødselsdag. og VILDT sej gave

Stor dreng!!

Tillykke.

Anmeld

1. marts 2009

lene

Stort tillykke med ham lyder til han haft en rigtig dejlig dag
knus lene,mathias og clara

Anmeld

2. marts 2009

Susan1978

Et forsinket tilykke herfra.

Anmeld

2. marts 2009

Annette

Forsinket tillykker herfra NOrdjylland..
Det er rigtig godt med en crosser, Oliver har selv en ATV som han bare er rigtig god til at køre, utroligt så hurtige de er til at lære

Knus Annette og Oliver

Anmeld

2. marts 2009

Muslingen

Stort tillykke med de 5 år. Der har vist været tryk på i denne week-end!
Kh Fie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.