Babywatcher- fed opfindelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. december 2011

l.kjoeller

Hej alle jer gravide derude.

Bliver bare lige nødt til at dette med jer. min skønne veninde har lånt mig en babywatcher, så jeg kan følge babys hjertelyd, og måle den osv. Skønt til de dage man ikke mærker hende så meget. Vidste slet ikke man kunne købe dem som privatperson Så hvis nogen af jer bliver lidt nervøse for baby engang imellem kan det varmt anbefales. Også sidst i graviditeten når bette ikke har plads til at bevæge sig så meget..

god dag til jer alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

An&Jo

l.kjoeller skriver:

Hej alle jer gravide derude.

Bliver bare lige nødt til at dette med jer. min skønne veninde har lånt mig en babywatcher, så jeg kan følge babys hjertelyd, og måle den osv. Skønt til de dage man ikke mærker hende så meget. Vidste slet ikke man kunne købe dem som privatperson Så hvis nogen af jer bliver lidt nervøse for baby engang imellem kan det varmt anbefales. Også sidst i graviditeten når bette ikke har plads til at bevæge sig så meget..

god dag til jer alle sammen

ville slet ikek turde bruge den hvis jeg var gravid..

ville være bange for hvis nu jeg ikke kunne finde hjertelyden.. :/

Anmeld

22. december 2011

sandramor

Jeg er helt enig med dig
Jeg købte selv en da jeg var 14 uger henne og jeg har været rigtig glad for min og brugt den meget og har aldrig oplevet ikke at kunne finde lillepigens hjertelyd :-) og ja den er især rart når man ik mærker så meget til den bette derinde :-)

Så forstår godt du er begejstret for den :-)

knus

Anmeld

22. december 2011

l.kjoeller

An&Jo skriver:

ville slet ikek turde bruge den hvis jeg var gravid..

ville være bange for hvis nu jeg ikke kunne finde hjertelyden.. :/

Jeg har også først fået den hjem nu hvor jeg er over halvejs... helt bevist

Anmeld

22. december 2011

l.kjoeller

sandramor skriver:

Jeg er helt enig med dig
Jeg købte selv en da jeg var 14 uger henne og jeg har været rigtig glad for min og brugt den meget og har aldrig oplevet ikke at kunne finde lillepigens hjertelyd :-) og ja den er især rart når man ik mærker så meget til den bette derinde :-)

Så forstår godt du er begejstret for den :-)

knus

Ja lige præcis. den er fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.