Alle jer der skal giftes - kan vi ikke lige få en liste!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2008

Tynen

BLÆRERØVE!!!!!!!

Trine - SÅ muisundelig!!;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

ka li ja

jeg skal i år eller senest inden jeg blir 30.. ellers blir jeg fandme tosset!!!

Anmeld

4. marts 2008

Millebasse

Birgitte (ny mor) skriver:

Mebach skriver:

Birgitte (ny mor) skriver:

Mebach skriver:

Mette - år 2754!
PIS!
:@

Ha, ha, du må da arbejde for sagen ;)

Hvordan gør jeg det?
;)

Puhhhh, du må hentyde hele tiden, så han bliver træt af at høre på dig og overgiver sig :)

Pas på med det! Den virkede ikke herhjemme,han blev træt af mig,men giftes ved han stadig ikke om han vil.......>(

Anmeld

4. marts 2008

Nadi

Vi skal forhåbentlig giftes 15. maj i år! Men skal lige have sendt ansøgningen og fortalt det til Dennis' familie :) Tror de ville føle sig snydt, men det bliver bare på rådhuset og vi vil ikke gøre noget stort ud af det. Men vi tager godt nok på en lille weekendtur bagefter, bare os to. Så vi fåe en lille mini-bryllupsrejse (L) Glæder mig bare rigtig meget! -Nadia

Anmeld

4. marts 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] Vi skal forhåbentlig giftes 15. maj i år! Men skal lige have sendt ansøgningen og fortalt det til Dennis' familie :) Tror de ville føle sig snydt, men det bliver bare på rådhuset og vi vil ikke gøre noget stort ud af det. Men vi tager godt nok på en lille weekendtur bagefter, bare os to. Så vi fåe en lille mini-bryllupsrejse (L) Glæder mig bare rigtig meget! -Nadia[/citat] Ansøgningen?

Anmeld

4. marts 2008

Anja

Ja, man skal ansøge om en ægteskabsattest for at kunne blive gift. Noget med at de tjekker, at man ikke er i familie med hinanden og at ingen af parterne allerede er gift.

Anmeld

4. marts 2008

ka li ja

ok det anede jeg da overhovedet ikke noget om. hvor længe i forvejen skal man det... hvis man nu tænkte på noget surprice!!!!

Anmeld

4. marts 2008

Nadi

Jeg ved det faktisk ikke, ved bare at man skal og så håber jeg det er i tids nok. Regner med at aflevere den i næste uge. Du kan finde den inde på nettet, jeg fandt den under viborg.dk, så ka li ja du kan sikkert finde den på horsens.dk under vielser eller sådan noget ;)

Anmeld

4. marts 2008

Astrid P

Vi skal giftes 2. maj. Mht ansøgningen skal man bare få den bestilt 6 uger i forvejen, så skulle den være sikker...

Anmeld

4. marts 2008

Mie A

Da jeg lavede prøvelsesattest (det hedder sådan en godkendelse) i forbindelse med mit arbejde på kalundborg kommune - der kunne vi lave dem fra dag til dag... der var nogle der skulle bruge dem ret hurtige til præsten. Men ellers er der bare normal behandlingstid på - ca. 14 dage.
Det er mere hvis man skal giftes på rådhuset i en weekend, så skal man lige huske at få bestilt en tid - og det må gerne være i god tid.

Knus

- Og i øvrigt tillykke til alle jer der skal giftes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.