God jul til Jer alle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Marco2

Hej piger.

Tak for året der er gået og stort tillykke til os alle med de lækre guldklumper vi satte i verden i 2011.

Håber I alle får en rigtig dejlig jul og et godt nytår, og at vi kan få mange gode stunder med hinanden irl samt virtuelt i det nye år.

Og så vil jeg lige flashe de fotos vi har fået taget til julegaver i år af vores dejlige piger.

Knus og juleknas fra AG

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

DK

Glædelig Jul, A!

Og selv tak! Glæder mig meget til updates og alt det andet i næste år også.

Sikke nogle gode billeder Pigerne er jo bare så nuttede altså. De kommer da helt sikkert til at bringe glæde under juletræet.

Anmeld

22. december 2011

bøgelund

Marco2 skriver:

Hej piger.

Tak for året der er gået og stort tillykke til os alle med de lækre guldklumper vi satte i verden i 2011.

Håber I alle får en rigtig dejlig jul og et godt nytår, og at vi kan få mange gode stunder med hinanden irl samt virtuelt i det nye år.

Og så vil jeg lige flashe de fotos vi har fået taget til julegaver i år af vores dejlige piger.

Knus og juleknas fra AG

jo tusind tak og i lige måde..  

sikke nogle søde piger du har.. de er godt nok kønne.. 

Anmeld

22. december 2011

Mettemus

Marco2 skriver:

Hej piger.

Knus og juleknas fra AG

Jah tillykke til os

Hvor er de bare SÅ smukke dine tøser. Dejlige billeder - de bliver et kæmpe gavehit.

Laurits og jeg glæder mig allerede til endnu flere billeder og updates næste år.

Knus og glædelig jul til jer

Anmeld

22. december 2011

piadas

Ih, hvor har du bare nogle kønne piger, AG!

Jaaa, masser af hyggelige stunder til os i 2012 - hvis bare det bliver halvt så godt som i det forgangne år, glæder jeg mig allerede!

og glædelig jul til dig!

Anmeld

28. december 2011

Sofia

SMUKKE PIGER!!!!!! Smile Smilla!!! Og Emily er da også bare så skøn! En mørk og en lys

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.