Jeg er idag 22+2 og har mærket ret mange kraftfulde spark hver dag fra uge 19+ og synes her fra i foregårs at jeg ikke rigtig har mærket liv har mærket nogle små puf tror jeg, men er ikke sikker, og blir selvfølgelig nervøs nu for den lille.Har prøvet alt, bla drikke koldt vand.Burde jeg være nervøs eller bare slappe lidt af?
Jeg kan huske at der var dage under min graviditet med Viktor hvor han ikke sparkede så meget... (og han var ellers en vildbasse derinde!!!
) men nogle dage skulle jeg virkelig puffe en del til ham før han gik igang.. og jeg blev også altid skide nervøs.
Jeg snakkede med min jordemoder om det, og hun sagde at de små bebser inde i maven godt kan have nogle sove-dage hvor de er mindre aktive end andre dage..
der må bare aldrig gå mere en ca 24 timer uden at man mærker det mindste tegn på liv. (fra uge 21 mener)
jeg tror at du kan være helt rolig
men hvis du har en meget dårlig mavefornemmelse, og du er mega nervøs så ville jeg hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt til enten fødegangen eller din jordemoder 

Anmeld