Øv øv øv.... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. december 2011

LauraL

Øv så skete det også for mig, abort....  

Det var meningen mine forældre skulle ha haft den glædelige nyhed igår, og af en eller anden grund vælger jeg at tá en g-test igår morges.. Den lå jo der ved siden af tandbørsten, og jeg skulle jo alligevel ikk bruge den foreløbig, troede jeg... Den var negativ!!! Ringede til lægen, som sendte mig videre til scanning.... Den viste at der intet var i livmoren... og de kan ikk finde ud af hvordan jeg har haft de positive test, uden synlige tegn på abort, så nu frygter de en graviditet udenfor livmoren... Fik taget blodprøver som jeg får svar på imorgen, og skal ha taget nye igen imorgen.... 

Øv hvor er det hårdt og så lige her op til jul.... Håber bare jeg snart kan blive gravid igen.... Vi glædede os sådan til at skulle blive forældre...

Go jul allesammen, Laura 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

charlotteq

Sender dig et stort kram - Selvom det nok ikke hjælper meget.

Anmeld

23. december 2011

LauraL

charlotteq skriver:

Sender dig et stort kram - Selvom det nok ikke hjælper meget.

Tak skal du ha, det hjælper...  

Nu venter jeg bare spændt til kl blir 12, så jeg kan få svar på de blodprøver... Håber alt er okay, så vi kan få gang i at lave en ny baby...  

Anmeld

23. december 2011

Malli

Stakkels dig, ville lige sende dig en krammer!! Har selv prøvet at ha en SA 2 gange i træk, det er mega hårdt.

Hvad sagde blodprøverne i dag?

Anmeld

25. december 2011

LauraL

Malli skriver:

Stakkels dig, ville lige sende dig en krammer!! Har selv prøvet at ha en SA 2 gange i træk, det er mega hårdt.

Hvad sagde blodprøverne i dag?

Heldigvis var blodprøverne fine, så nu skal jeg bare vente på at mens kommer og så må vi gå igang med projekt baby igen... Håber det lykkes rimeligt hurtigt og at det så går godt denne gang... Men hvor længe skal man mon vente på mens???? 

Anmeld

25. december 2011

Malli

LauraL skriver:

Heldigvis var blodprøverne fine, så nu skal jeg bare vente på at mens kommer og så må vi gå igang med projekt baby igen... Håber det lykkes rimeligt hurtigt og at det så går godt denne gang... Men hvor længe skal man mon vente på mens???? 

Når kroppen selv har været dygtig nok til at afstøde fostret og rense helt ud, så skulle chancerne for at cyklusen er gået i skvadder ikke være så stor. Begge mine gang er jeg gået et par dage over end min oprindelige cyklus. Men hvor længe har du blødt efterfølgende?

Anmeld

27. december 2011

Kay

til dig

hvor er det bare ØV!!

Anmeld

27. december 2011

LauraL

Malli skriver:

Når kroppen selv har været dygtig nok til at afstøde fostret og rense helt ud, så skulle chancerne for at cyklusen er gået i skvadder ikke være så stor. Begge mine gang er jeg gået et par dage over end min oprindelige cyklus. Men hvor længe har du blødt efterfølgende?

Jamen problemet er at det ikk helt vides hvornår jeg egentlig har aborteret... Testede positiv den 2. Dec hjemme og ved lægen den 12. Dec.. Jeg havde en lille smule brunt udflåd i dagene 5-7. Dec, men ingen smerte og imegen friskt blod... 

Så da familien skulle ha nyheden a vide den 22. Dec tar jeg en test om morgenen, og ja den er så negativ, afsted til læge og så scanning og ingen graviditet.... Såå man skulle vel tro den er gået til grunde dengang jeg havde lidt udflåd, bare underligt jeg så tester positiv ved lægen ugen efter... 

Jeg går bare spændt og venter på mens, så der kan komme styr på cyklus igen og jeg så forhåbentlig snart kan få de to streger at se igen.... 

Anmeld

27. december 2011

LauraL

Kay skriver:

til dig

hvor er det bare ØV!!

Tak skal du ha... Ja det er bare rigtig ØV......

Anmeld

1. januar 2012

brittdamm@youmail.dk

Æv Æv, føler virkelig med dig. Er lige selv blevet gravid igen efter at have aborteret for 2 måneder siden. Så håber også for jer der hurtig sker noget igen. Jeg er stadig lidt nervøs. Er blevet lovet en scanning i uge 7 som starter den 3/1... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.