Søges: grovbolledej til pølsehorn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.102 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. februar 2009

Susan1978

er der nogen der har sådan en lækker opskrift..

og jeg vil gerne vide at den virker og ikke bliver for hård,

jeg har før prøvet flere grove deje fra nettet, men ender altid ud med kanonkugler og det ville jeg synes var synd for børnene henne i børnehaven, da det er er til den stores 5 års fødselsdag.

Jeg håber nogen af jer ligge inde med den absolutte lækreste grove dej til pølsehorn.

De skal også have pizza snegle og derfor den grove dej til pølsehornene..så det ikke kun bliver hvidt brød det hele.

skal igang med at bage onsdag aften..

Susan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2009

ekzunz

Jeg har desværre ingen opskrift til dig, men jeg tænkte på om du ikke kan tage en alm. opskrift på pølsehorn og så skifte noget af den alm. hvedmel ud med hvid hvede og putte lidt groft mel i også?
Det gør jeg selv med den opskrift jeg bruger til mini-pizzaer (som i øvrigt er den samme som søndagsmorgenbollerne)

Anmeld

24. marts 2009

Englebisse

Susan1978 skriver:

er der nogen der har sådan en lækker opskrift..

og jeg vil gerne vide at den virker og ikke bliver for hård,

jeg har før prøvet flere grove deje fra nettet, men ender altid ud med kanonkugler og det ville jeg synes var synd for børnene henne i børnehaven, da det er er til den stores 5 års fødselsdag.

Jeg håber nogen af jer ligge inde med den absolutte lækreste grove dej til pølsehorn.

De skal også have pizza snegle og derfor den grove dej til pølsehornene..så det ikke kun bliver hvidt brød det hele.

skal igang med at bage onsdag aften..

Susan

Hvis du nu bruger 600 til 700 gram hvedemel til alm. pølsehorn. Så kan du så bytte 400 gram hvedemel i og ca. 200 grahamsmel i og så 4 revet gulerødder. Så skulle du altså få nogle gode pølsehorn uden de bliver hårde kanonkugler....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.