Blod fra endetarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.931 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg er nu i uge 30 og har de sidste to uger haft blod fra endetamen. Det er bare lige en gang på papiret og så er der ikke mere blod ( nogen gange mere end andre gange ) det er dog ikke altid det bløder når jeg har afføring, men engang imellem. Nogen der har svar på hvad det mon kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Deka11

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg er nu i uge 30 og har de sidste to uger haft blod fra endetamen. Det er bare lige en gang på papiret og så er der ikke mere blod ( nogen gange mere end andre gange ) det er dog ikke altid det bløder når jeg har afføring, men engang imellem. Nogen der har svar på hvad det mon kan være?

Det kunne godt være en hæmoride. Eller evt. bare en rift.

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

Altså det gør på ingen måde ondt. Har tænkt samme tanke med hensyn til rift, men det har jo efterhånden varet over 2 uger. Har aldrig oplevet dette før..

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

Ikke andre der har oplevet dette?

Anmeld

21. december 2011

Deka11

Anonym skriver:

Altså det gør på ingen måde ondt. Har tænkt samme tanke med hensyn til rift, men det har jo efterhånden varet over 2 uger. Har aldrig oplevet dette før..

Hvis du er urolig for det, synes jeg du skal blive tjekket af lægen. Men mon ikke det bare er noget harmløst.  

Anmeld

21. december 2011

Frk.S

Mit bud vil være, at det er en hæmoride... det er meget normalt at få det i forbindelse med graviditet.

MEN du kan kun få ordentlig svar ved at blive undersøgt af din læge.
Klør det??

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

Nej, det klør ikke på nogen måde. Alt er som det plejer. Bliver kun mindet om det engang imellem, når jeg er på wc. 

Anmeld

22. december 2011

Miss P

Hvis det er en rift eller en hæmoride, så tag på apoteket og køb noget creme der kan hjælpe.

Det ville være så træls, i tilfælde f at det er en hæmoride, at det bliver værre. & det ønsker du helt sikkert ikke.

Det er en ubeskrivelig smerte.

Tænk over hvad du spiser. For det kan være grundet din kodt, at du får hård mave, og dermed problemer med at gå på toilettet.

Håber mit "lidt for detaljerede svar" hjælper.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.