Min datter vil ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. februar 2009

betski

Min datter på 5 år, er 5 dage hos far og 9 dage hos mig. Hver gang vi nærmer os dagen for, at min datter skal over til sin far, bliver hun rigtig ked og siger, at hun ikke vil over til far. Jeg prøver at snakke med hende om, hvorfor hun ikke vil det. Det eneste hun siger er at far er dum og at hun er ked af, at hun ikke må sove inde hos ham. Det gør utrolig ondt, at skulle tage denne snak HVER gang hun skal over til far. ØV!! Gode råd modtages

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2009

morlotte

godmorgen..
kan godt forstå det gør ondt at tage den snak hver gang.. hvis jeg var dig ville jeg tage en snak med faderen og spørge hvordan han oplever at hun er når hun er hos ham. og så ville jeg fortælle manden hvordan hun er inden hun skal hen til ham.. og spørge ham om ikke han kan prøve at aftale med pigen at den første nat hun er hos ham sover hun sammen med ham men de andre nætter sover hun på sit værelse..... det var det jeg ville gøre..... held og lykke

Anmeld

1. marts 2009

Mumto3

Jeg har ingen gode råd overhovedet! -men jeg kan ikke lade være med at tænke: Hvorfor skal hun af sted? Hvis tarv bliver varetaget ved den ordning? Er det for jeres datters skyld eller er det for jer voksnes skyld I gør sådan?

Hvis det er for at dække jeres behov for at være sammen med jeres datter, så fair nok. Hvis det er fordi I mener, at hun har bedst af at være henholdsvis 5 og 9 dage hos hver af sine forældre, så synes jeg at hendes udmeldning bør give anledning til at overveje om det nu også er det bedste for hende. Jeg kender jo hverken dig eller jeres datter eller din eks-kæreste, men umiddelbart lyder det ikke til at hun trives med den ordning.

Kh én som absolut intet ved om dele børn, og hvordan 'man' gør den slags ting!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.