Sødmælk eller allomin 3 Pro ? Hvad er sundt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.670 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Anonym trådstarter

Hej piger. Min søn er 14 måneder og han får en flaske om natten. Men er i tvivl om han skal have varm sødmælk i flaske eller det er godt for ham at have pro 3 . Er nemlig i tvivl hvornår man stopper man med allomin mælk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

K&S

Anonym skriver:

Hej piger. Min søn er 14 måneder og han får en flaske om natten. Men er i tvivl om han skal have varm sødmælk i flaske eller det er godt for ham at have pro 3 . Er nemlig i tvivl hvornår man stopper man med allomin mælk

Jeg synes kun flasken er til MME :-) han kan sagtens drikke sødmælk af kop i løbet af dagen :-) 

Er der en speciel grund til at han stadig spiser om natten? 

Anmeld

22. december 2011

serinasmor

hvordan kan det være han stadig får flaske om natten?

og nej ... jeg ville ikke give ham MME mere .. han er en stor dreng og skal have sødmælk og i en kop .. hvis det stadig er nødvendigt om natten så også af en kop der ..

god jul

serinasmor

Anmeld

22. december 2011

maria_wlt

Og husk tandbørsning efter hvis han får mælk om natten da der er sukker i mælk... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.