Bøvsens kæmpe vila 28+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Chalala85

oOhelene&larsOo skriver:

det må man sige nej til  hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

-Sigrid-

Chalala85 skriver:

Lige som sin mor haha

Når hende herhjemme er for underlig eller træls er også hun fars pige, ellers er hun mors - kan fornemme vi tænker lidt i samme retning 

Anmeld

22. december 2011

Chalala85

-Sigrid- skriver:

Når hende herhjemme er for underlig eller træls er også hun fars pige, ellers er hun mors - kan fornemme vi tænker lidt i samme retning 

hihi det gør vi vidst

Anmeld

23. december 2011

patella

Chalala85 skriver:

Den er jeg også ude for, den med om det er snart osv heh.. men må nok bare til at forstå at man bliver større 2 gang

Hvor skal du føde henne?

Ja, der er ikke så meget at gøre ved det, og selvom jeg i mit inderste er liiidt pinlig over at være så stor, så er jeg så stolt af min mave at den IKKE blir gemt væk bag store bluser, men den blir stolt vist frem i de stramme sager Jeg skal føde I Svendborg

Anmeld

23. december 2011

Chalala85

patella skriver:

Ja, der er ikke så meget at gøre ved det, og selvom jeg i mit inderste er liiidt pinlig over at være så stor, så er jeg så stolt af min mave at den IKKE blir gemt væk bag store bluser, men den blir stolt vist frem i de stramme sager Jeg skal føde I Svendborg

Uhh sådan har jeg det også... elsker at fremvise den  Ahh ok.. jeg er på Herlev

Anmeld

23. december 2011

maria_wlt

Det går så sindsyg stærkt synes jeg... Synes at du LIGE er blevet gravid... 10 små uger og så er der baby 

Anmeld

23. december 2011

B&J

Hold nu op din solstråle du skinder jo helt

sikke en super smuk mave du har den sidder så flot

Anmeld

23. december 2011

Chalala85

maria_wt skriver:

Det går så sindsyg stærkt synes jeg... Synes at du LIGE er blevet gravid... 10 små uger og så er der baby 

Sådan har jeg det også hehe inden jeg får set mig om så er han jo kommet til verden

Anmeld

23. december 2011

Chalala85

B&J skriver:

Hold nu op din solstråle du skinder jo helt

sikke en super smuk mave du har den sidder så flot

hihi tak smukke, det er vidst gået op for mig det er ret tydlig med min udstråling hehe'

Anmeld

23. december 2011

lilledittemor

Chalala85 skriver:

Er vidt lidt bagud med billeder.. med der har været så meget med indlæggelse osv.

Men du nu skal i forkæles med billeder af kømpe vilaen

Vægten siger 67,4 altså en vægtstigning på 7,4kg men hold op hvor er mavsen stor allerede hehe.

Han møffer godt derinde og kan mærke hans hovede, numse og fødder... så hygsomt så han lige presser dem ud mod maveskindet

ih hvor har du bare en flot mave!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.