Nupo ? hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Anonym trådstarter

godaften 

håber i kan hjælpe mig. jeg har besluttet at begynde på NUPO, for at se om det kan hjælpe mig lidt med at tabe mig de 8kg.

hvilken en af smage er bedst ?

Hvordan synes i jeg skal gør, for at opnå de 8kg? 

hvad skal jeg spise ellers ?

alle råd modtages med kys hånd - har virkelig brug for hjælp !! 

er så ked over at jeg ikke kan få smidt de 8kg !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Miss T

kan bedst lide cacao men det er jo forskelligt fra person til person. jeg ville tage kuren, hvor man samtidig kan spise grønt og evt aftensmad. du må ikke forvente at tabe 8kg på en uge det vil tage tid, men dyrker du motion samtidig ryger det hurtigere. nupo bar med hvid chokolade er også super god.

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

kan bedst lide cacao men det er jo forskelligt fra person til person. jeg ville tage kuren, hvor man samtidig kan spise grønt og evt aftensmad. du må ikke forvente at tabe 8kg på en uge det vil tage tid, men dyrker du motion samtidig ryger det hurtigere. nupo bar med hvid chokolade er også super god.

hvad motion skal det være ? ville gå ture på 3km være nok om dagen evt ? eller ?

Anmeld

21. december 2011

Maja_4000

Helt ærligt , så synes jeg at de der nupo shakes smager  !! Det eneste jeg kan få ned er den der thai chicken suppe .. Den smager faktisk fint .. Jeg har forsøgt at tabe mig med nupo flere gange .. Men jeg kan simpelthen ikke få det ned :/

Anmeld

21. december 2011

Miss T

Anonym skriver:

hvad motion skal det være ? ville gå ture på 3km være nok om dagen evt ? eller ?

de anbefaler 30 minutters motion om dagen og det er hvad du bedst kan lide. gåturer er fint men løb og cykling, evt svømning er endnu bedre. alt er relativt så lønge du får rørt dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.