Til dem der blev sat i gang v/ barn nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. december 2011

Carslund

Hej Piger.

Jeg skal sættes i gang i morgen 39+0 med mit 2. barn, pga voldsomme smerter. Mit barn fejler ikke noget.

Hvor lang tid tog det for jer ved igangsættelse ved barn nummer 2?

Nogen erfaringer derude???

Grunden til at jeg spørg er at det tog 5 dage ved mit første barn, og er derfor ret nervøs. JM siger at hun er ret sikker på at det vil gå glat denne gang, da der ikke engang er gået 2 år siden sidst.

Glædelig jul til jer alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

celkt

ved min anden vaginale fødsel tog det tre timer fra de tog vandet, og halvanden time, fra jeg fik veer.  Men det er så også lige lidt for hurtigt, vil jeg vove at påstå... hehe

Anmeld

21. december 2011

norenberg

Jeg blev sat i gang med hinde sprængning da jeg var modnet inden af mig selv og fra de tog vandet til han var ude gik der 6 timer men hvis du skal sættes i gang med stikpiller kan der godt gå flere dage fik jeg at vide

Anmeld

21. december 2011

Carslund

celkt skriver:

ved min anden vaginale fødsel tog det tre timer fra de tog vandet, og halvanden time, fra jeg fik veer.  Men det er så også lige lidt for hurtigt, vil jeg vove at påstå... hehe

hvor langt var du henne?

tak for dit svar!!!

Anmeld

21. december 2011

Carslund

norenberg skriver:

Jeg blev sat i gang med hinde sprængning da jeg var modnet inden af mig selv og fra de tog vandet til han var ude gik der 6 timer men hvis du skal sættes i gang med stikpiller kan der godt gå flere dage fik jeg at vide

tak for dit svar...

hvor langt var du henne?

Anmeld

21. december 2011

norenberg

Carslund skriver:

tak for dit svar...

hvor langt var du henne?

Jeg var 40 + 2

Anmeld

21. december 2011

meem

Carslund skriver:

Hej Piger.

Jeg skal sættes i gang i morgen 39+0 med mit 2. barn, pga voldsomme smerter. Mit barn fejler ikke noget.

Hvor lang tid tog det for jer ved igangsættelse ved barn nummer 2?

Nogen erfaringer derude???

Grunden til at jeg spørg er at det tog 5 dage ved mit første barn, og er derfor ret nervøs. JM siger at hun er ret sikker på at det vil gå glat denne gang, da der ikke engang er gået 2 år siden sidst.

Glædelig jul til jer alle sammen

Blev sat igang 40+1 pga AALT for meget fostervand.. lillepigen fejlede intet...

Fik taget vandet 13.35.. Fik dog ikke mine egne veer så fik vedrop kl.17.30, det ble skruet helt ned igen kl. 19 da der var lang ventetid på epiduralblokaden... Kl. 21.15 tænder de igen for vedroppet og 22.04 er hun ude..

Så alt i alt 2timer og 15min med veer ca

Anmeld

22. december 2011

Carslund

tak for det piger... Så er det i dag det gælder... pyha!!!!

Det skal nok gå det hele!!!!

Anmeld

22. december 2011

katrineoerum

Jeg blev sat i gang med stik piller den 1 januar og så blev jeg indlagt. Jeg mærkede ikke noget. Dagen efter fik jeg en stik pille mere og så kunne de tage vandet kl 11 og førts der fik jeg veer og jeg havde kødt 4 timer efter så det var en nem fødsel!!

Anmeld

22. december 2011

Rockertand

Carslund skriver:

tak for det piger... Så er det i dag det gælder... pyha!!!!

Det skal nok gå det hele!!!!

Held og lykke.

Min egen erfaring: Fra medicin var givet til fødslen var overstået gik der lidt over 4 timer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.