Andre med Vaginisme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.257 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. december 2011

MortilAlmaogNohr

Hej, Jeg ville egentlig høre om der er andre herinde der lider af Vaginisme, da jeg desværre gør det i svær grad.

Hvis nogle af jer gør, er i blevet undersøgt for om i kan føde normalt?

Jeg er endvidere kun 148 høj, og spekulere også på om andre på dette forum er lige så små som mig, og om i evt. har haft komplikationer i jeres graviditet pga. af jeres lille størrelse.

Håber nogle vil dele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Mumto3

Jeg aner ikke hvad vaginaisme er, men jeg ved at ens højde intet har med fødsels implikationer at gøre. Det handler om hvor bredt et bækken man har. Så en høj slank kvinde med et smal bækken har meget sværer ved at føde ,end en lille kvinde med bredt bækken.

Anmeld

21. december 2011

MortilAlmaogNohr

Vaginisme er kramper forneden som gør det svært at gennemfører samleje, og for nogle umuligt.

Jeg tænkte ikke på om man kan føde normalt, for ved godt at mit bækken kan være lige så bredt som alle andres, men mere pladsen i maven, om nogle har specielle komplikationer i den forbindelse.

Anmeld

21. december 2011

debbie19

Hej, Jeg ville egentlig høre om der er andre herinde der lider af Vaginisme, da jeg desværre gør det i svær grad.

Hvis nogle af jer gør, er i blevet undersøgt for om i kan føde normalt?

Jeg er endvidere kun 148 høj, og spekulere også på om andre på dette forum er lige så små som mig, og om i evt. har haft komplikationer i jeres graviditet pga. af jeres lille størrelse.

Håber nogle vil dele.

jeg har og skal til sexolog her i januar pga det  det er meget smertefuldt og er kun 152 høj

Anmeld

21. december 2011

debbie19

Tina. skriver:

Vaginisme er kramper forneden som gør det svært at gennemfører samleje, og for nogle umuligt.

Jeg tænkte ikke på om man kan føde normalt, for ved godt at mit bækken kan være lige så bredt som alle andres, men mere pladsen i maven, om nogle har specielle komplikationer i den forbindelse.

jeg er også skræk for den dag jeg  skal have børn for når bare samleje/ gyn undersøgelser gør mega ondt hvaså ikke når barnet skal ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.