MariaJ skriver:
Jeg ved ikke helt om jeg vil scannes igen for at checke køn. Vi bor meget afsides, så kan ikke lige umiddelbart tage et sted hen og få en kønsscanning, men lægen mente at de måske kunne prøve igen her på sygehuset, lidt senere i graviditeten, så måske. Er jo lidt fristet til at vide det
.
Ja, det med terminen er lidt et mysterium. Faktisk kan jeg heller ikke helt forstå at den blev rykket så meget, da jeg er ret sikker på hvornår baby blev til, men åbentbart ikke
.
Det kunne jo være fedt hvis de kunne se det en anden gang på sygehuset. Vi har det sådan at nu vi har sat os for at kende kønnet, så skal vi høre det, uanset om de kan se det i morgen til MD eller ej
Så vi må købe os til en hvis den lille ikke vil flashe! 
Mht termin, så tror jeg altså bare at det er forskelligt hvor hurtigt de vokser, selvom nogle teorier siger noget andet... Men jeg ved skal også hvornår vores baby er lavet, og det passer ikke helt med min termin, blev rykket 3 dage til NF. Men derfor kan det jo godt passe med at de regner med den kommer ud en anden dag end præcis 280 dage efter 
Anmeld