Brug for tvillingeklapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. februar 2009

Tynen

Ja, det burde nok postes under Babyudstyr, men der er nok flere der ser indlægget herinde.

Sidder lige og funderer over om vi bliver nødt til at købe en tvillingeklapvogn når den nye bebs kommer til sep.

Stella er ca. 2 år og 2 mdr. til den tid, og jeg aner virkelig ikke om man overhovedet drøner rundt med hende i klapvognen til den tid.
Synes ikke engang vi bruger den vi har nu vildt meget, da ungen altid vil gå, den stædige rad
Der går sikkert også noget tid, før man putter den lille i en klapvogn - Eller hvad?

Jeg er fuldstændig newbie på dette område, så eksperthjælp søges
Har også et dilemma over tremmesengen, men det kan I lige få i et andet indlæg engang.

God dag til jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2009

Rasmine

Synes bestemt en tvillingetremmeseng er en god idé.
Så ved I hvor I har dem.
Pøj pøj.

Anmeld

28. februar 2009

Tynen

Mebach skriver:

Synes bestemt en tvillingetremmeseng er en god idé.
Så ved I hvor I har dem.
Pøj pøj.

ELG!

Anmeld

28. februar 2009

ekzunz

Der er 15 mdr. ml. Lukas og Klara, og jeg købte en tvillingeklapvogn med tilhørende lift, men jeg brugte den næsten ikke. Jeg købte istedet et søskendesæde til barnevognen, og det fungerede bedre for os (man skal bare sætte den ekstra godt fast - ellers er den sgu farlig!!)
Men det kommer jo an på ens hverdag, hvis i går meget vil den sikkert være god, og hvis i er magelige som mig, så er den måske overflødig.

Anmeld

28. februar 2009

A.

aaa det synes jeg ikke..su kan købe den der sede til barnevognen for det går jo stykke tid inden du putter baby i en klapvogn og så bliver din prinsesse næsten 3 år til den tid så mener at det bliver spild af penge købe tvillingeklapvogn

Anmeld

28. februar 2009

Balderson

Jeg følger lige med i svar ;0)

Står selv i dilemma om jeg skal købe en tvillingklapvogn når vores den nr. 2 også kommer til september og den store kun er blevet 1 år...

Anmeld

28. februar 2009

Christinahr

vi har præcis to år imellem og har ingen tvillingevogn. Vi har købt en efterløber til klapvognen som den store sidder på og ellers har jeg tænkt at have den lille i viklen hvis vi er nogen steder og den store skal sove.

Vil lige tilføje vi ingen bil har så vi går meget. Derudover har vi en ladcykel hvor de begge kan sidde og her på 3. uge er det fint og vi savner ikke en tvillingevogn

Anmeld

28. februar 2009

fam.4xc

Kommer meget an på hvordan du vil gøre i din barsel og hvor meget i skal ud...

Caroline var 2 år og 6 mdr da hun blev storesøster og vi købte en tvillimge klapvogn fordi Caroline mens jeg var på barsel max var i sin vuggestue 2-3 dage om ugen og jeg gerne ville ku komme omkring uden at sku ta hensyn til at være hjemme når Caroline sku sove sin middags lur for den var hun ik stor nok til at undvære endnu...

Vi købte så ik nogen baby lift til men brugte bare baby drømmeposen i den.

Vi købte den ny for 2500 kr og solgte den da min barsel sluttede i november for 2000..

Der er rift om de vognne fordi så mange får børn så tæt på hinanden som os, så jeg ville aldrig være bange for at brænde inde med vognen

Anmeld

28. februar 2009

Siber

Hej Tynen,

der er jo også 2,2 år mellem mine tøser. Vi havde den store diskusion her hjemme omkring twin klapvogn. Jeg ville have en men min skønne mand ville ikke, det var unødvendigt sagde han. Han vandt, og vi købte et ståbræt.

Jeg ville ønske at det var mig der vandt, jegmanglede den faktisk tit. Det skal lgie siges at det kommer jo an på hvor meget du går. Vi har en bil, så derfor var det Andreas der havde bilen på job (1 time hver vej)så jeg gik rigtig meget og tog off transport, og der ville jeg ski gerne have haft en dobbel vogn.

Men vi er jo alle overlevet, uden, så nu må du jo lige gøre op med dig selv!

Knus Siber

Anmeld

1. marts 2009

Karina

Hej

Min søn var 2 år og 2 mdr. da han blev storebror til tvillinger. Jeg valgte søskende sæde til tvillingevogne - men vi brugte det faktisk ikke så meget for når de er 2 år kan de godt gå pænt meget. Vi kunne selvfølgeligt ikke have dem i en tvillinge klapvogn - men tænk på alt det udstyr man næsten ikke får brugt og taber frygteligt mange penge på.

Vi købte en tvillingebarnevogn - og det havde vi ikke gjort i dag - for de bliver tit skilt af inden det første ½ år og så måtte vi invistere i barnevogn og en tvillingeklapvogn.

Jeg synes virkeligt i skal vurderes jeres behov - hvor meget går I , hvor langt er der til dagplejen ol. Synes det er noget af det man skal vurdere inden man bruger penge på for meget udstyr

mvh. Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.