Søvn rytme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. december 2011

SaNiNa

Hvordan ser jeres søvn rytme ud nu?

Naia sover ikke så længe ad gangen mere så fra næste uge af begynde vi på formiddag, middag og eftermiddag måske en lille aftens lur. I håb om hun så sover lidt mere end 30-45 min hun er træt efter 1-1.15 time

Hun sover igen rigtig godt om natten efter et par dage i sidste uge hvor hun ville spise hele tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Ka+Ma=Be

Det lyder meget lige som hos os. 

Vi har en fast rytme om aftenen/natten, men jeg synes ikke der er så meget system i dagen. Andet end, som du skriver, at han max sover 1 times tid (bliver vildt overrasket når han en enkelt gang imellem tager 2 timer). Og at han bliver meget hurtigt træt, når han er vågen. 

Anmeld

22. december 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Det lyder meget lige som hos os. 

Vi har en fast rytme om aftenen/natten, men jeg synes ikke der er så meget system i dagen. Andet end, som du skriver, at han max sover 1 times tid (bliver vildt overrasket når han en enkelt gang imellem tager 2 timer). Og at han bliver meget hurtigt træt, når han er vågen. 

Det er heldigvis meget normalt de begynder på det ved en 3-4 måneders alderen. Så fra tirsdag af begynder jeg at trække naia til kl 9-9.30 og så for hun lov at sove til formiddag så håber jeg bare hun sover lidt længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.