Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ihh, hvor jeg tænker på jer... Krydser for at det fungerer som det skal Held og lykke og rigtig glædelig jul
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: Mikkel har ligget uden c-pap siden kl 20 i går aftes!! Det er bare så godt!!!Han er begyndt at få lidt modermælk igennem sonden, så vi kan se om tarmene fungerer... Det er simpelthen så rædselsfuldt at sidde og vente på "dommen"."Fungerer tarmene eller fungerer de ikke"Han er en skøn lille gut, som charmerer alle sygeplejeskerne Efter pusling er han som regel vågen noget tid. Så ligger han og kigger rundt med sine store øjne.Er han ked skal han bare have en finger at holde fast i så falder han til ro Vi håber stadig at han er vores julemirakel!
Mikkel har ligget uden c-pap siden kl 20 i går aftes!! Det er bare så godt!!!Han er begyndt at få lidt modermælk igennem sonden, så vi kan se om tarmene fungerer... Det er simpelthen så rædselsfuldt at sidde og vente på "dommen"."Fungerer tarmene eller fungerer de ikke"Han er en skøn lille gut, som charmerer alle sygeplejeskerne Efter pusling er han som regel vågen noget tid. Så ligger han og kigger rundt med sine store øjne.Er han ked skal han bare have en finger at holde fast i så falder han til ro Vi håber stadig at han er vores julemirakel!
Hvor er det super fantastisk at hører at han nu er uden C-pap! det er da en kæmpe stort skridt!
og jeg at maven fungerer som den skal!
1000vis af varme tanker til jer!
Super dejlig update.! for at tarmene virker.
Glædelig jul til dig og dine kære
Dejligt at læse om fremgang med den lille Mikkel, håber tarmene reagerer positivt på MME'en .
/Winnie
det lyder godt..
hvad sker der hvis tarmene ikke fungere som de skal???
jeg krydser alt hvad der kan krydses for at de virker og at han bare vokser sig stor og stærk
Skøn opdatering. Hvor er det dejligt for jer, at det går fremad med ham. Mange tanker og ønsker om at jeres lille julemirakel klarer skærene.
Maria
Tanker og håb sendes til jer og lille stærke Mikkel
Det lyder da dejligt. Håber inderligt på flere fremskridt for jer og Mikkel.
Glædelig jul, trods alt.
KH Malene
Det var da en dejlig opdatering
JEg alt hvad jeg kan for at de små tarme fungere.
Han er et julemirakel - jeres julemirakel! Dejlig opdatering. alt for at fremgangen fortsætter og der ikke opstår nogen komplikationer i farvandet. Glædelig jul til jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128