Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Til juuuuuuuuuuuul!!! Juhhuuuu!!!
Og jeg ved ikke hvor meget tid jeg kommer til at være herinde de næste par dage, fordi min fader kommer hele vejen fra sjælland og skal bo hos os julen over...
Så jeg vil gerne ønske jer alle sammen herinde på baby.dk en vidunderlig jul, med masser af hygge, god mad, gode gaver og ingen sure miner!
Jeg er simpelthen så glad for at være herinde og dele mine tanker og mit liv sammen med jer... Det betyder rigtig meget for mig at jeg har jer tøser herinde! I er sku uundværlige!
Glædelig jul alle sammen!!
KYS og KRAM til jer alle sammen!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Til juuuuuuuuuuuul!!! Juhhuuuu!!! Og jeg ved ikke hvor meget tid jeg kommer til at være herinde de næste par dage, fordi min fader kommer hele vejen fra sjælland og skal bo hos os julen over... Så jeg vil gerne ønske jer alle sammen herinde på baby.dk en vidunderlig jul, med masser af hygge, god mad, gode gaver og ingen sure miner! Jeg er simpelthen så glad for at være herinde og dele mine tanker og mit liv sammen med jer... Det betyder rigtig meget for mig at jeg har jer tøser herinde! I er sku uundværlige! Glædelig jul alle sammen!! KYS og KRAM til jer alle sammen!
Kan du nu ha en RIGTIG god jul .. du er altid så positiv herinde, så det er dejligt at læse dine indlæg!!
Årrh lyder hyggeligt med en overnattende gæst....
I må også have en rigtig god jul...
Glæder mig også til at følge ALLE herinde igen i det nye år..
Glædelig jul til dig også
HeidiØ skriver: Kan du nu ha en RIGTIG god jul .. du er altid så positiv herinde, så det er dejligt at læse dine indlæg!!
Det er jeg da glad for at du synes!!
Rigtig glædelig jul!!
Chr-Hei skriver: Årrh lyder hyggeligt med en overnattende gæst.... I må også have en rigtig god jul... Glæder mig også til at følge ALLE herinde igen i det nye år.. Glædelig jul til dig også
Ja jeg glæder mig godt nok også til at han kommer herover!! Det bliver så hyggeliiigt!
Glædelig jul!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128