Jeres erfaringer med denne graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.724 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. februar 2009

Dorthe1986

Hej piger
Jeg ville lige høre hvilke erfaringer i har med denne test fra babyornot.dk
http://www.babyornot.dk/product_info.php/cPath/27/products_id/35

Altså synes i de virker godt nok og hvor lang tid gik der før i kunne teste positiv (efter æl), evt. i forhold til andre tests?

Venlige Hilsner Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2009

Mutti2

Hejsa.

Jeg brugte den her slags, da jeg havde på fornemmelsen at der var brød i ovnen
Jeg kan ikke huske det præcist, men enten var det 2 dage før tid eller 2 dage efter tid (det var helt uventet, bare min intuition der sagde at jeg skulle prøve!!)

Den viste meget svagt positivt, jeg troede den var negativ, nr, 2 jeg tog var samme slags.... vidste også svagt positivt.

2 dage senere prøvede jeg med en anden slags, hvorpå jeg så tog til lægen og fik det bekræftet

Så de virker fint nok, bare husk: en streg er en streg, hvad enten den er svag eller tydelig.....

Held og lykke med det

Knus Pernille

Anmeld

28. februar 2009

Dorthe1986

Har prøvet at atge en test men den er negativ, men jeg ved heller ikke helt hvonår jeg kan teste positiv hvis det er, for er jo stoppet på p-piller og har ikke haft mens siden, så det er sådan lidt at prøve sig frem i blindhed

Anmeld

28. februar 2009

Mutti2

Dorthe1986 skriver:

Har prøvet at atge en test men den er negativ, men jeg ved heller ikke helt hvonår jeg kan teste positiv hvis det er, for er jo stoppet på p-piller og har ikke haft mens siden, så det er sådan lidt at prøve sig frem i blindhed

Jeg kan se du stoppede på pillen den 1 feb!!!
havde du din mens der??

Hvis den var negativ, kan det være du er heldig at der om et par dage er en stor fed streg!! det er bare med at hænge i
Selv om det er de færreste der tester positivt så kort tid efter stop på p-piller!! Dermed ikke ment at chancen ikke er der

Held og lykke

Jeg kan se du er fra Thisted

Knus Pernille

Anmeld

28. februar 2009

Mikkelmusen

Jeg kunne ikke teste positiv lige med det samme med dem der, men det kunne jeg ikke med nogle af dem jeg prøvede. Lægens var endda svagere end den der da jeg så endelig kunne teste positiv. Det er heller ikke alle der producerer HCG lige hurtigt.

Anmeld

28. februar 2009

Dorthe1986

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg kan se du stoppede på pillen den 1 feb!!!
havde du din mens der??

Hvis den var negativ, kan det være du er heldig at der om et par dage er en stor fed streg!! det er bare med at hænge i
Selv om det er de færreste der tester positivt så kort tid efter stop på p-piller!! Dermed ikke ment at chancen ikke er der

Held og lykke

Jeg kan se du er fra Thisted

Knus Pernille

ja jeg havde den mens der kommer som når jeg almindeligvis var på p-piller men ellers har jeg ikke haft den endnu, selvom det jo heller ikke er alt for længe siden

men ja kan jo være jeg er en af de få heldige

ja men bor godt nok lige nu i Aalborg, men flytter til thisted her d. 25. april det er pga studierne jeg lige pt er i aalborg

Anmeld

28. februar 2009

Mutti2

Dorthe1986 skriver:

ja jeg havde den mens der kommer som når jeg almindeligvis var på p-piller men ellers har jeg ikke haft den endnu, selvom det jo heller ikke er alt for længe siden

men ja kan jo være jeg er en af de få heldige

ja men bor godt nok lige nu i Aalborg, men flytter til thisted her d. 25. april det er pga studierne jeg lige pt er i aalborg

Hvis du stoppede med dem d. 1 feb, er der jo først gået 28 dage (længden på en gennemsnitlig cyklus) i dag!! Så giv det et par dage og så prøv at teste igen

Vi er også lige flyttet fra Aalborg (4 mdr siden), til Thisted!!

Er du oprindeligt fra Thisted?? Sagt på en anden måde.... - kender jeg dig??

Det er så hyggeligt endeligt at møde nogen herinde fra omegnen
Knus Pernille

Anmeld

28. februar 2009

Dorthe1986

Milla-Victoria's mor skriver:

Hvis du stoppede med dem d. 1 feb, er der jo først gået 28 dage (længden på en gennemsnitlig cyklus) i dag!! Så giv det et par dage og så prøv at teste igen

Vi er også lige flyttet fra Aalborg (4 mdr siden), til Thisted!!

Er du oprindeligt fra Thisted?? Sagt på en anden måde.... - kender jeg dig??

Det er så hyggeligt endeligt at møde nogen herinde fra omegnen
Knus Pernille

Hehe ja, det er jo det med at man bliver utålmodig og så kommer der et testmonster op i en

nej jeg er faktisk oprindeligt fra Odense og måtte flytte herop pga mit studie, men min kæreste er fra Thisted

glæder mig rigtig meget til at flytte "rigtigt" dertil, for synes virkelig det er en dejlig by

Knus Dorthe

Anmeld

1. marts 2009

LineD

Har desværre ingen erfaring med dem
Jeg køber alle mine på www.billige-teste.dk 110 % tilfredshed

Men ville bare liiiiige sige at jeg hepper på dig
BABY STØV! Puuuuuuuuuuuuuuust

Anmeld

1. marts 2009

Dorthe1986

LineD skriver:

Har desværre ingen erfaring med dem
Jeg køber alle mine på www.billige-teste.dk 110 % tilfredshed

Men ville bare liiiiige sige at jeg hepper på dig
BABY STØV! Puuuuuuuuuuuuuuust

Tusind tak for babystøvet

for at den også snart er der ved dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.