7+6 og negativ test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.276 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. december 2011

LauraL

Hej allesammen... 

Jeg testede positiv hjemme den 2. Dec og ved lægen den 12. December... Havde en lille smule brunt udflåd i dagene omkring den 8-10 december... Lægen sagde det ikke betød noget når det ikke var friskt blod og når jeg ikk havde ondt... 

Idag er det så meningen at familien skal ha det at vide, og imorges tar jeg lige en g-test, mest fordi den lige lå der i skuffen sammen med tandbørsten... Den viser negativ!!! Har ikke blødt eller noget, og har en tid ved lægen til middag.... Åhh hvor er det hårdt, ønsker så inderligt jeg stadig er gravid, selvom håbet lidt er forsvundet.....  

Nogen der har prøvet noget ligende?? 

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

MissTas

LauraL skriver:

Hej allesammen... 

Jeg testede positiv hjemme den 2. Dec og ved lægen den 12. December... Havde en lille smule brunt udflåd i dagene omkring den 8-10 december... Lægen sagde det ikke betød noget når det ikke var friskt blod og når jeg ikk havde ondt... 

Idag er det så meningen at familien skal ha det at vide, og imorges tar jeg lige en g-test, mest fordi den lige lå der i skuffen sammen med tandbørsten... Den viser negativ!!! Har ikke blødt eller noget, og har en tid ved lægen til middag.... Åhh hvor er det hårdt, ønsker så inderligt jeg stadig er gravid, selvom håbet lidt er forsvundet.....  

Knus

har ikke prøvet nogen lign. men en skam du ikke har en ekstra test liggende, for tror helt bestemt at det er den test der var noget i vejen med.. du har jo INGEN tegn haft på abort eller noget..

så jeg ville stadig holde modet oppe

Anmeld

21. december 2011

LauraL

MissTas skriver:

har ikke prøvet nogen lign. men en skam du ikke har en ekstra test liggende, for tror helt bestemt at det er den test der var noget i vejen med.. du har jo INGEN tegn haft på abort eller noget..

så jeg ville stadig holde modet oppe

Nej ingen tegn på abort overhovedet, men har heller ikk haft tegn på graviditet, ingen kvalme, ømme bryster eller lign, jo en smule øm i lænden de første par uger... 

Håber sådan lægen siger noget positivt, ellers bliver julen meget hård at komme igennem... 

Er på arbejde så kan desværre ikk engang købe en test og prøve igen..

Tak for dit hurtige svar, håber på positivt svar senere idag...

Anmeld

21. december 2011

MissTas

LauraL skriver:

Nej ingen tegn på abort overhovedet, men har heller ikk haft tegn på graviditet, ingen kvalme, ømme bryster eller lign, jo en smule øm i lænden de første par uger... 

Håber sådan lægen siger noget positivt, ellers bliver julen meget hård at komme igennem... 

Er på arbejde så kan desværre ikk engang købe en test og prøve igen..

Tak for dit hurtige svar, håber på positivt svar senere idag...

at du ingen symptomer har er ikke noget negativt.. det skal du tværtimod bare være glad for.. vi kvinder er bygget forskelligt og reagerer forskelligt på en graviditet.. der er mange der går en hel graviditet igennem uden at have nogen form for symptomer

er sikker på at lægen fortæller noget positivt senere.. Hvert fald en krammer herfra

Anmeld

21. december 2011

LauraL

Tusind tak, jeg håber du får ret....  

Anmeld

21. december 2011

FrkZier

LauraL skriver:

Hej allesammen... 

Knus

for lægen kommer med gode nyheder

Anmeld

21. december 2011

HeidiØ

Du må ikke hænge mig op på det, men jeg synes altså jeg har læst et sted at hvis man tester så "langt" inde i graviditeten som du er, så KAN den vise negativ pga. noget hcg eller noget der falder.. Men jeg ved ikke om det er sandt. Vi kan da ha lov at håbe

herfra ihvertfald!!

Anmeld

21. december 2011

Frk-Lotusblomst

HeidiØ skriver:

Du må ikke hænge mig op på det, men jeg synes altså jeg har læst et sted at hvis man tester så "langt" inde i graviditeten som du er, så KAN den vise negativ pga. noget hcg eller noget der falder.. Men jeg ved ikke om det er sandt. Vi kan da ha lov at håbe

herfra ihvertfald!!

Det synes jeg egentlg måske også jeg ahr hørt noget om.. Det emd at testen blvier mindre og mindre positiv på et tidspunkt..

Anmeld

21. december 2011

Camillos

LauraL skriver:

Tusind tak, jeg håber du får ret....  

hvordan gik det? 

Anmeld

22. december 2011

LauraL

Camillos skriver:

hvordan gik det? 

Det gik desværre ikke ret godt... Jeg blev sendt til akut scanning og den viste at der intet var i livmoren..  

Jeg fik taget blodprøver og skal ha taget igen imorgen, da de ikk rigtig kan finde ud af hva der er sket siden jeg ikk har blødt frisk blod eller haft smerter... 

I værste fald er jeg gravid udenfor livmoren, men håber det ikk.... Vil bare gerne igang med projekt baby igen.... Og håber så der snart er bid igen...,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.