Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg siger en pige, da maven sidder på samme måde hos mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tror også, at det er en lille pige, der gemmer sig derinde.
NNL skriver: Så nåede jeg 20+0 (i går) og i den anledning synes jeg lige der skal billeder på! Min farmor siger at det uden tvivl er en drengemave - hvad siger I her på baby.dk? Skal til MD på fredag hvor vi forhåbentligt får svar, men indtil da vil jeg meget gerne høre jeres gæt, samt hvorfor I tror det Beklager det beskidte spejl Glædelig jul og masser af knus herfra
Så nåede jeg 20+0 (i går) og i den anledning synes jeg lige der skal billeder på!
Min farmor siger at det uden tvivl er en drengemave - hvad siger I her på baby.dk? Skal til MD på fredag hvor vi forhåbentligt får svar, men indtil da vil jeg meget gerne høre jeres gæt, samt hvorfor I tror det
Beklager det beskidte spejl
Glædelig jul og masser af knus herfra
Hvor er du altså bare fin allerede! Jeg holder med din farmor.
Det er bare en rigtig flot mave
Min lignede åbenbart en pigemave, men der var nu en dreng derinde Så bare for at være på tværs, så siger jeg en pige
Jeg gætter på en pigemave (:
* * * UPDATE * * *
Tusind tak for alle jeres gæt Det viste sig at min gode gamle Farmor havde ret - der ligger en sund og smuk DRENG i min mave
Rigtig god jul til jer alle sammen
Trolde_mor skriver: Helt klart en drengemave - din mave sidder nemlig rigtig godt foran og strutter af sundhed (som min jordmoder siger hehe) og du har ikke så meget siddende på siderne. (syntes jeg man får når man venter en pige )
Helt klart en drengemave - din mave sidder nemlig rigtig godt foran og strutter af sundhed (som min jordmoder siger hehe) og du har ikke så meget siddende på siderne. (syntes jeg man får når man venter en pige )
det havde jeg ikk med min pige.. tværtimod var jeg større hele vejen rundt med min dreng
NNL skriver: * * * UPDATE * * * Tusind tak for alle jeres gæt Det viste sig at min gode gamle Farmor havde ret - der ligger en sund og smuk DRENG i min mave Rigtig god jul til jer alle sammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128