Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor mange af jer som ved md fik konstateret dybt liggende/ forliggende moderkage oplevede blødning under graviditeten? Og hvornår i graviditeten? Jeg er i uge 23 og har heldigvis ikke oplevet blødning endnu. Har læst mig frem til at det oftest er i tredje trimester at blødningerne opstår, så vil bare lige se hvad folks erfaringer er her inde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den sidste skal lyde: min moderkage flyttede sig
Anyone?
Gaia skriver: Hvor mange af jer som ved md fik konstateret dybt liggende/ forliggende moderkage oplevede blødning under graviditeten? Og hvornår i graviditeten? Jeg er i uge 23 og har heldigvis ikke oplevet blødning endnu. Har læst mig frem til at det oftest er i tredje trimester at blødningerne opstår, så vil bare lige se hvad folks erfaringer er her inde
Jeg blødte on and off gennem hele graviditeten, men den havde da heldigvis flyttet sig lidt, så jeg kunne føde den første.
KærligstSussie
tanja. skriver: Min moderkage har lagt foran i begge graviditet nu, blødte ikke første gang og har endnu heller ikke gjort det i denne graviditet
Min moderkage har lagt foran i begge graviditet nu, blødte ikke første gang og har endnu heller ikke gjort det i denne graviditet
Flyttede din sig? Og døkkede den helt eller delvist? Min dækkede vist delvist i uge 21.
SussieThyssen skriver: Jeg blødte on and off gennem hele graviditeten, men den havde da heldigvis flyttet sig lidt, så jeg kunne føde den første. KærligstSussie
Det var godt. Jeg håber også min flytter sig skal til 3d scanning den 14 jan. Så er spændt på hvor den ligger der. I den uge vil jeg være i uge 27
Gaia skriver: VVeVed Flyttede din sig? Og døkkede den helt eller delvist? Min dækkede vist delvist i uge 21.
VVeVed
Gaia skriver: Det var godt. Jeg håber også min flytter sig skal til 3d scanning den 14 jan. Så er spændt på hvor den ligger der. I den uge vil jeg være i uge 27
Spændende...jeg krydser fingre for at det hele er perfekt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128