Efterlysning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

L83

Hasselnødden skriver:

Hvad sagde de på aktive dyrevenner? Er efterlysningen sat op? Kan godt forstå din sorg. Han ligner en hund andre godt kunne finde på at stjæle. Men opgiv endelig ikke håbet. Hvad skete der siden han rendte væk? Blev han forskrækket? Var det i nærheden af en jernbane? Skov? .... fortæl fortæl... Han skal nok komme hjem  Vent og se. Hvordan bor I, er det med masser af naboer? Er der kældre? Buskads? Park? Træer? buske? Huller? Garager? ...

Han var ude i vores have som er lukket og alle naboernes haver ligger op til vores have . Vi bor i et villa kvarter ingen skov eller park i nærheden , men der ligger en tog bane ca en til to km herfra men den ligger oppe så der ville han ikke løbe hen. Han er bange for busser og lastbiler. Han har aldrig været væk før, han plejer at løbe ud af haven og stille sig ved hovededøren. Så jeg tror han er faret vildt . Han er sky overfor fremmede og andre hunde. Han er ikke ren så hvis nogen har taget ham for at tjene på ham bliver de skuffet , for han kan ikke avles på. Og han har 7 klør på den ene pote i stedet for 5 . Så han er ikke guld værd. Men det er han for mig og børnene vi savner ham så meget, jeg håber han har det godt hvor han er og at vi snart får ham igen. Og helst inden jul så vi kan få en god jul . Han ville være den perfekte julegave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Hej
Håber at jeres hund dukker op igen snart. Så I kan få en dejlig jul.
Måske du skulle smide en efterlysning af ham på facebook, de plejer hurtigt at komme rundt til mange mennesker.

Krydser fingre for at han står foran jeres dør imorgen tidlig.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

23. december 2011

L83

Chrizta skriver:

Hej
Håber at jeres hund dukker op igen snart. Så I kan få en dejlig jul.
Måske du skulle smide en efterlysning af ham på facebook, de plejer hurtigt at komme rundt til mange mennesker.

Krydser fingre for at han står foran jeres dør imorgen tidlig.

Mange tak. Ja det er os mit ønske . Jeg tror efter hånden at han er på alle hjemmesider os på mange facebook sider jeg har lavet gruppe der inde til ham os. Og alle har delt det ud på Face os. Der er sat. Efterlysningsfiler igang hos politi osv og vi har været rundt med sedler i postkasser og på lygtepæle. Og nu er der intet jeg kan gøre andet end og vente føler mig så magtesløs. Og børne er os helt ulykkelige. Min søn på syv render og spørge fremmede mennesker om de har set vores hund. Når vi er ude og gå :,(

Anmeld

23. december 2011

Frk.S

Hvor er det synd for jer - og så lige op til jul.

Håber virkelig i får jeres lille hund hjem i god behold snatest.... og helst inden i morgen, så bekymringerne ikke går ud over jeres jul.

Anmeld

23. december 2011

L83

Frk.S skriver:

Hvor er det synd for jer - og så lige op til jul.

Håber virkelig i får jeres lille hund hjem i god behold snatest.... og helst inden i morgen, så bekymringerne ikke går ud over jeres jul.

Mange tak

Anmeld

23. december 2011

come2

Jeg tænkte på om han måske er bange for fyrværkeri? - og måske er gået i chock og løbet hvis han har hørt et brag? Håber han snart er hjemme igen

Anmeld

23. december 2011

L83

Dollar er blevet fundet i god behold

Anmeld

23. december 2011

Kamulla

hvor er han sød.. er ked af han er væk, håber snart han er hjemme hos jer igen

Anmeld

24. december 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Linda83 skriver:

Dejligt at han er blevet fundet

Anmeld

25. december 2011

CamillaValby

Linda83 skriver:

Ej hvor dejligt at læse

Var der nogen der havde taget ham eller havde han bare været på en lille tur?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.