Anonym skriver:
JJeJegvtiTilviller mor til en pige på 5 månder og jeg får støtte af kommunen ( pga min barndom) og har derfor to pædagogger der kommer og kontrollere forældreevnen hos mig og min kæreste i hjemmet. Hjælpen har har været oppe på det højeste, men vi er igang med at trappe mere og mere ned nu, eftersom min sagsbehandler vudere der ikke er stor bekymring mere og derfor nødvendigvis vil sparer penge. Mig og min kæreste drømmer om et barn mere inden ret længe, og det går jo fremad det hele, men tror i hvis det skete at jeg gik hen og blev gravid nu at det gir bagsalg? ( hvilket jeg tænker, at når det går os godt, hvad ville der ske?) eller ville det bedste være at vente helt til de havde trukket sig tilbage ? hvis kommunen trækker sig tilbage inden hun rigtig er e år, ser jeg heller ik den store farer? tænker i piger?
Jeg ville vente. Er selv gravid med nr 2 og bliver 15 mdr mellem børnene, og er rigtig hårdt, der er mange ting jeg ikke havde regnet med kom nu her, og når i er i kommunens søgelys ville jeg vente, de tager jo alt med i vurdering, og man ved jo ikke hvordan de reagerer ved barn nr 2, men nu har jeg oplevet manges reaktion om det at få børn tæt, og kunne godt forestille mig en kommune kunne blive svær at slippe af med frem for hvis i ventede. Håber i finder ud af hvad der er bedst for jer. Held Og lykke
Anmeld