hurtig hjælp tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.774 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. december 2011

Frøken J.

Rose har været meget træls og grædende i aften. Overtræt, tror jeg. Fik hende endelig til at sove for 30 minutter siden, men det krævede hun blev svøbt i sin dyne. Må de godt sove i svøb? Hun er typen der sover let, så hun vågner helt sikkert hvis jeg pakker hende ud. Og så skal jeg kæmpe forfra.

Men må hun sove sådan? Eller er det farligt mht. Vuggedød? Hun har bare natdragt på og ble, ikke andet. Der er 19 grader i soveværelset..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja hun må gernesove i svøb! Vh stine

Anmeld

20. december 2011

Nybagt mor

Hvor gammel er hun? - Er hun over 1 år ville jeg slet ikke have nogen betænkninger

Anmeld

20. december 2011

Frøken J.

Nybagt mor skriver:

HuekuHvor gammel er hun? - Er hun over 1 år ville jeg slet ikke have nogen betænkninger

Hun er kun 10 uger :-)

Anmeld

20. december 2011

Fenja09

Hvad jeg har fået af vide så sker der absolut intet ved at svøbe babyer. På Aalborg Sygehus ligger de ud med at gøre det fra de bliver født, og jeg har lige været på Skejby ( vores datter har fået en hjerteoperation) og der svøber de også - vores pige er snart 4 mdr. Så tror slet ikke at du skal være nervøs. Vi har svøbt Alberte fra hun var 1 dag gammel. Nogle babyer elsker det og andre er ikke så vilde med det. Hvis du føler at hun har det bedst med det, så skal du gøre det.

/Fenja

Anmeld

20. december 2011

Alban

Så længe hun ikke bliver for varm er det helt ok

Anmeld

20. december 2011

AnneBJ

Felix sov svøbt de første par måneder af sit liv - hver eneste gang han skulle sove

Anmeld

21. december 2011

Loa

Nu er det her så ikke lige et hurtigt svar, men jeg skriver lige alligevel....

Det første mange uger, sov Isabella i svøb om natten. Jeg havde det SÅ elendigt med at svøbe hende, fordi jeg tænkte det vel ikke kunne være rart at skulle sove helt pakket ind og ikke rigtig kunne bevæge sig. Men hun var simpelthen SÅ urolig, og faldt simpelthen ikke i søvn før end hun blev svøbt. 

Men jeg tænkte faktisk overhovedet ikke over det ift vuggedød  
Men jeg fik det selvfølgelig også anbefalet af SP, såå det måtte jo være sikkert nok.....  

Anmeld

21. december 2011

Hvem?

Frøken J. skriver:

Rose har været meget træls og grædende i aften. Overtræt, tror jeg. Fik hende endelig til at sove for 30 minutter siden, men det krævede hun blev svøbt i sin dyne. Må de godt sove i svøb? Hun er typen der sover let, så hun vågner helt sikkert hvis jeg pakker hende ud. Og så skal jeg kæmpe forfra.

Men må hun sove sådan? Eller er det farligt mht. Vuggedød? Hun har bare natdragt på og ble, ikke andet. Der er 19 grader i soveværelset..

Du svøber bare løs, Hjalte (for tidlig født) sov i svøb læææænge, han elskede det

Anmeld

21. december 2011

Frøken J.

Tak for jeres svar piger! Var bare mest i tvivl om det var for varmt, men endte med at pakke hende lidt ud. Havde for meget noia :-P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.