guuuud!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. december 2011

heaven

jeg ville bare se om man overhovedet stadig kunne skrive herinde - og det kunne man....

Jannie - har juleferie, dejligt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

BellaT

Ja! Man kan godt. Men gaaab, hvor er her blevet kedeligt.

Jeg har også fået JULEFERIE idag!

Anmeld

21. december 2011

Marco2

Dejligt med juleferie.

Jeggår på juleferie imorgen og skal først møde på arbejde igen den 9. januar. Najst.

Men god jul til Jer alle!

AG

Anmeld

25. december 2011

Trunte<3

hvor er alle blevet af??

Anmeld

25. december 2011

heaven

Trunte<3 skriver:

hvor er alle blevet af??

fb eller en lukket gruppe, i presume?? ved det ikke - men her er godt nok ikke meget sjov og spas!!!! glædelig jul

Jannie

Anmeld

26. december 2011

Trunte<3

heaven skriver:

fb eller en lukket gruppe, i presume?? ved det ikke - men her er godt nok ikke meget sjov og spas!!!! glædelig jul

Jannie

hmm nåe ok man har jo fulgt med på sidelinien... var jo med fra ( næsten) starten, men pludselig var de væk.... trist

KOM TILBAGE !!!

glædelig jul oz til dig.

( tidligere Bamseboet )

Anmeld

27. december 2011

linemus

Ja, det runger noget herinde efterhånden...

Forresten Heaven: Hvor var det super dejligt at læse at det er gået godt med din mor. Undskyld jeg ikke fik svaret dengang, men du blev stadig tænkt på, hvis det kan hjælpe en smule

- Line

Anmeld

27. december 2011

heaven

linemus skriver:

Ja, det runger noget herinde efterhånden...

Forresten Heaven: Hvor var det super dejligt at læse at det er gået godt med din mor. Undskyld jeg ikke fik svaret dengang, men du blev stadig tænkt på, hvis det kan hjælpe en smule

- Line

tak tak - sødt af dig

Og jo, du kan tror vi er lettede altså, det er helt vildt - så tæt på døden egentlig, og så klare hun den alligevel - det er da fantastisk!!! men som skrevet dengang, så ved vi jo også godt at der ingen garanti er, den kan jo godt blusse op igen. Men lige nu nyder vi stabiliteten..... kræft er en forfærdelig sygdom, så jo mere ro der kan være på den, jo bedre - den tager ALT ALT for mange liv, hvis du spørger mig.

men lige nu nyder vi tiden hun er stabil, så det er dejligt

Knuz - og endnu engang tak for tankerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.