Prøver igen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. december 2011

Camulla

Jeg har lige lavet et indlæg ang. igangsættelse, men der er kun kommet svar på mit 2. spørgsmål; nemlig hvor længe der går fra man bliver sat igang til man faktisk føder. Og tak for alle svarene. Det er dejligt Men er der ingen der kan fortælle mig hvor længe der går fra jordemoder besøg om igangsættelse, til man er på sygehuset og bliver sat igang? Sker det samme dag eller er der ventid på sådan noget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

AnneBJ

Camulla skriver:

Jeg har lige lavet et indlæg ang. igangsættelse, men der er kun kommet svar på mit 2. spørgsmål; nemlig hvor længe der går fra man bliver sat igang til man faktisk føder. Og tak for alle svarene. Det er dejligt Men er der ingen der kan fortælle mig hvor længe der går fra jordemoder besøg om igangsættelse, til man er på sygehuset og bliver sat igang? Sker det samme dag eller er der ventid på sådan noget??

Jeg mødte op på jdm.stuen på Kolding sygehus kl. 9.30 som aftalt. Blev undersøgt, tilbudt igangsættelse, sagde ja tak og så blev pillen lagt.

Hvis jeg "bruger" dine datoer, møder jeg altså op 16. januar, undersøges, sættes igang og føder d. 17.

Anmeld

20. december 2011

MIWULA

Min jdm sagde når jeg nåede uge 41 tror jeg det var skulle vi ind til igangsættelses samtale og da vi kom der troede jeg vi skulle sættes igang men nej skulle nu vente til uge 42 da alt så fint ud. også skulle vi bare møde op den dag til den aftalte tid.

Anmeld

20. december 2011

Krussedulle

Camulla skriver:

Jeg blev tilbud igangsættelse dagen efter samtalen, men de havde rigtig travlt, så de måtte udskyde det..  .. Mener man normalt siger at det er når man er 41+0 (hvert fald i Næstved )

Anmeld

21. december 2011

Camulla

AnneBJ skriver:

Jeg mødte op på jdm.stuen på Kolding sygehus kl. 9.30 som aftalt. Blev undersøgt, tilbudt igangsættelse, sagde ja tak og så blev pillen lagt.

Hvis jeg "bruger" dine datoer, møder jeg altså op 16. januar, undersøges, sættes igang og føder d. 17.

17. januar.... det lyder fint, passer mig godt  

Anmeld

21. december 2011

AnneBJ

Camulla skriver:

17. januar.... det lyder fint, passer mig godt  

Altså om mandagen da jeg var 41+1 havde jeg tid ved jdm - helt almindelig konsultationstid. Da der ikke rigtig var gang i noget overhovedet, skulle jeg møde op igen 41+3 - der tilbyder man igangsættelse i Regions Syddk. Så da jeg mødte op 41+3 blev jeg sat igang.

Anmeld

21. december 2011

FruStolpe

Camulla skriver:

Altså jeg vidste ca en uge i forvejen at jeg skulle sættes igang. Det blev aftalt til sidste kontrol scanning, og så var det jo bare om at vente.

Anmeld

21. december 2011

Carslund

Jeg kan ikke svare på hvor lang tid der går fra DU bliver sat i gang til du føder. Kan kun svare for mig selv...

Ved min første dreng blev jeg sat i gang 40+0 og der gik 5 dage. Jeg var svær at få i gang og jeg var kun en ½ time fra KS. det var 4 dage med åbningsveer. Det var et helvede.

Jeg skal sættes i gang igen i morgen 39+0, men jeg har sagt at hvis der er helt "lukket" vil jeg vente en uge mere, i håb om at blive lidt mere moden..

Grunden til at jeg bliver sat i gang er at min krop ikke kan mere. Baby har det fint, men jeg er meget på virket psykisk af mine smerter og de er bange for at det sætter sig til en depression...

Krydser fingre for en hurtigere fødsel denne gang....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.