Kom ud, kom ud ! 39+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. december 2011

Callista

Uha, nu har jeg termin imorgen (førstegangs), og jeg har siden uge 37+1 hvor jeg fandt ud af at hun endelig havde lagt sig til rette, sagt til hende at nu måtte hun faktisk gerne komme ud og møde os

Jeg har nærmest ingen tålmodighed tilbage, glæder mig bare til at hun kommer ud - det samme gælder min kære mand og resten af familien, det ville nu også være dejligt hvis hun kom ud inden jul

Derudover er min mave blevet tosset tung, det føles den ihvertfald, og jeg har masser af plukveer, samt at jeg hele dagen har haft ligament smerter der stråler ned i det ene lår, og lidt ømt henover lænden.. Og så er jeg tosset træt og har haft lidt kvalme, samt masser af lækker, lækker udflåd den sidste lille uges tid

Må indrømme at jeg også finder det lidt frustrerende ikke helt at vide hvordan de hersens veer kommer til at føles, hver gang jeg lige får et jag i underlivet eller noget føles anderledes, tænker jeg YES! Nu sker det! Og så sker der self. ingenting

Så egentlig, bare lidt brok over at skulle vente meget længere, det er simpelthen ikke fair at man ikke kan bestemme selv

Vi skal til jordemoder imorgen, så jeg er også meget spændt på om vi får en tid til i gang sætning, hvis nu hun bestemmer sig for at blive derinde

Andre der bare går og venter her op til juletid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

An&Jo

held go lykke, håber smart baby kommer..

men se lyst på det, nu er der MAKS 14 dage til at der sker et eller andet..

Anmeld

22. december 2011

Nessie

Hvordan er det gået, har du fået veer, eller gik det bare i sig selv igen?

Anmeld

22. december 2011

Callista

Jeg går skam stadig bare og venter

De sidste par dage har været med mangle plukveer, og så har jeg været tosset træt, så efter en god nats søvn i nat, er jeg frisk igen, men derudover sker der intet..

Vi var ved jordemoder igår, og alt var som det skulle være, så det er jo bare skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.