Hvornår begynder man på p-pillen efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. december 2011

MaybeBaby

Ja, jeg er stoppet med at amme helt for et par uger siden, og har fået menstruation i dag. Hvornår skal jeg så begynde på mine p-piller igen? /Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Jonatansmor

MaybeBaby skriver:

Ja, jeg er stoppet med at amme helt for et par uger siden, og har fået menstruation i dag. Hvornår skal jeg så begynde på mine p-piller igen? /Mette

Idag. Men du skal passe på den næste månede, for de virker først efter din næste periode

Anmeld

20. december 2011

kitra

MaybeBaby skriver:

Nu ved jeg ikke om du har været til din 8 ugers undersøgelse men tror du skal ha været til den før du må begynde

Anmeld

20. december 2011

MaybeBaby

kitra skriver:

Nu ved jeg ikke om du har været til din 8 ugers undersøgelse men tror du skal ha været til den før du må begynde

Det har jeg. Min søn blev 3 mdr i går

Anmeld

20. december 2011

kitra

MaybeBaby skriver:

Det har jeg. Min søn blev 3 mdr i går

Okay jamen hvis lægen ikke har sagt noget så tror jeg da bare du skal starte ved første mens dag

Anmeld

20. december 2011

MaybeBaby

Jonatansmor skriver:

Idag. Men du skal passe på den næste månede, for de virker først efter din næste periode

Okay, jamen så er det heldigt, at jeg har en halv pakke, jeg luge kan starte på og så købe nogle i morgen tak - jeg troede det måske var senere eller måske når man stoppede med at amme!

Anmeld

20. december 2011

Mother-love

Jeg startede da jeg var færdig med at bløde efter fødslen. Startede bare. Og så kørte det hele som det skulle og har gjort det siden. Mens kom som den skulle osv. Men det er vidst noget med at man ikke er heltdækket med ppillen før efter første mens.

Anmeld

20. december 2011

Miss T

Når du ikke ammer må du opstarte p-piller ellers hedder det minipiller, men mon ikke du får det af vide hos lægen efter 8 uger, medmindre de 8 uger er gået?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.