er det forkert af mig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

Darling<3

Allese andre har skrevet hvad jeg også ville skrive!

Hvis han ikke vil erkende sig faderskabet, så skal han heller ikke have samvær med jeres søn! Han må vente til han er blevet gjort til far på papir

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Jeg står selv i samme situation... Min ex som jeg venter barn med vil heller ikke vedkende sig faderskabet.... Og efter han nu har fået ny kæreste er han blev endnu værre.... Vi havde faktisk fået et forhold opog stå men nu er det hele ødelagt... Så jeg har også bestemt at så får han ikke noget samvær med vores datter inden det blir fastgjort at han er hendes far... Man kan i mit hoved ikke benægte faderskab men samtidig gøre krav på samvær... Det hænger bare ikke sammen...

Så nej jeg sys ikke du er forkert på den

Knus

præcic min tanke.. syns heller ikke det giver nogen mening.. men der er nok ikke så meget andet at gøre end at vente og se hvad der kommer til at ske.. 

men føler virkelig ikke for at han skal se den lille når han ikke vil erkende faderskabet  

Anmeld

20. december 2011

M (:

han er overbevist om at det er hans og det er jeg desværre også.. men han kan jo slippe for at betale børnepenge ved at forlange en dna prøve.. såå.. det har han valgt.. 

Han slipper jo ikke? Han skal jo bare betale bagudrettet, når han får fastslået faderskabet..

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Han slipper jo ikke? Han skal jo bare betale bagudrettet, når han får fastslået faderskabet..

ja, men han mener han bedre har råd til den tid  

Anmeld

21. december 2011

Levi&LilysMor

bare giv han den prøve så du kan få dine penge fra ham. men nej det giver ingen mening at han vil have samvær med et barn som han vil have en test på...

Anmeld

21. december 2011

wamse

Anonym skriver:

ja, men han mener han bedre har råd til den tid  

Sikke da en klaphat 

Jeg synes heller ikke, at han skal have samvær, når han ikke vil erkende faderskabet.

Anmeld

21. december 2011

Chr-Hei

Hmmm hvad er han da for en i.... Er det virkelig af økonomiske årsager han ikke vil kende sig faderskabet så er han sgu ikke en ordentlig far også skal han ikke have lov til at se det før i har på papire at det er hans..

Så NEJ her var den sgu ikke gået...

Anmeld

21. december 2011

CS

Anonym skriver:

barnets far vil ikke erkende faderskabet (ønsker dna prøve for at være 100% sikker) i den forbindelse har jeg sagt at han ikke får lov til at se sønnen før han er blevet "dømt" til at være far.. 

dette er han rasende over, da han er sikker på at barnet er hans, og at han så har ret til at se ham, jeg mener dog ikke at han skal have den mulighed når han ikke vil erkende sig faderskabet.. 

hvad siger i ?? 

bør jeg alligevel lade dem have samvær og lade ham være medbestemmende i navn osv. selvom at han ikke vil skrive under på at han er far . ?? 

det skal lige siges at jeg blev forladt for 7 måneder siden af ham med beskeden om at han aldrig ville have noget med mig eller barn at gøre hvis jeg ikke gik med til en abort, eller bortadoption. og vi siden ikke har snakket sammen i en ordentlig tone.. 

har bare lige brug for nogen gode råd her :/ 

Nej jeg synes bestemt ikke det er forkert af dig - men det dilemma du står i kan jeg sagtens forstå. Jeg befinder mig selv samme sted, min datter er dog 16 mdr. Men det er nøjagtig det samme, så skriv hvis du har brug for at vende alle tankerne med en anden

Anmeld

21. december 2011

3rollinger

Min foerste tanke var at naar han ikke vil vedkende sig faderskabet skal han ikke have samvaer.

Men hvis du selv ved at han er den eneste mulige far til barnet, som du skriver et sted, saa ved du ogsaa at han paa et tidspunkt vil komme til at have samvaer fordi proeven selvfoelgelig vil vaere positiv.

Og saa tror jeg at for jeres barn, er det meget mere trygt at have set ham fra starten af. Og at han ikke pludselig kommer naar drengen er 2 aar og skal til at vaere far.

At faderen er en klaphat og faktisk ikke fortjener det, er det ingen tvivl om, men jeg tror som sagt det er det bedste for jeres soen.

Anmeld

26. december 2011

Albatrods.

Jeg ville med guble hvis faderen til mit barn ikke ville underskrive faderskabs papirene ! jeg ville ikke lade ham bestemme en dyt, tvaertimod ville jeg soerge for at han holdte sig så langt fra mig som overhovedet muligt med hans opfoersel som du beskrive denne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.