Skufferne og Onde Mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. december 2011

DK

Jep. De skuffer. Richard og jeg er nu efter lange skænderier blevet enige om at han må lege med kassen med lys og servietter.

Se processen her:

(ps. kan ikke lige finde ud af at få vendt de filmklip)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

CA

Åh, hvor er det godt at høre, at andre børn også er havnet hos en ond mor Det lyder præcis som herhjemme. Sådan ca. konstant Han er skøn og ret sød når han er ulykkelig

Anmeld

21. december 2011

Kit

Måtte lige trække på smilebåndet og sige, at du er ikke alene.

Anmeld

21. december 2011

Mettemus

Hahaha, han er så sød. Selv med savl drivende ud af den ulykkeligste mund længe set. Kan godt forstå i har funet et kompromis, den der bævende underlæbe er da ikke til at stå for. Her hjemme har vi efterhånden børnesikret det halve af køkkenet. Alligevel havde vi i går et fint hvidt lag på køkkengulvet - grødris er også meget sjovere når det ligger i et tyndt lag ud over hele gulvet end når det står i pakken i skabet

Anmeld

21. december 2011

DK

Mettemus skriver:

Hahaha, han er så sød. Selv med savl drivende ud af den ulykkeligste mund længe set. Kan godt forstå i har funet et kompromis, den der bævende underlæbe er da ikke til at stå for. Her hjemme har vi efterhånden børnesikret det halve af køkkenet. Alligevel havde vi i går et fint hvidt lag på køkkengulvet - grødris er også meget sjovere når det ligger i et tyndt lag ud over hele gulvet end når det står i pakken i skabet

Klart meget sjovere!! Du må sætte pris på at Laurits også er med til at julepynte og sprede den gode stemning.

Jeg ORKER ikke at børnesikre. Kan huske fra Kirstine var lille hvor TRÆLS det var med de der lukkere. Vi har overvejet bare at sætte en låge i ind til køkkenet, men så kan han jo stå der og ruske tremmer og hyle når vi er i køkkenet. Så nu har han en skuffe og så fungerer det.

Det er heller ikke sådan alvorligt no go at gå i skufferne. Jeg er bare mere så bange for at vi får mus hvis vi konstant har mad overalt Vi bor jo på landet og fanger stadig mange mus i fælderne udenfor. Heldigvis ikke nogen i fælderne indenfor som jeg insisterer på at vi skal have oppe hver nat - just in case! Jeg HADER mus. Uf uf uf.

Anmeld

23. december 2011

piadas

Haha, hvor godt!

Jeg gider heller ikke børnesikre køkkenet, for det ER nemlig træls med de der lukke-halløjsaer, så man næsten ikke kan få lågerne op! Vi er dog ved at revurdere det, for for et par dage siden fandt jeg Ida siddende på køkkengulvet i færd med at gnave i en af de der tabs til opvaskemaskinen!

Indtil videre har hun et skab, hun må rode i, så det går indtil videre!

Anmeld

23. december 2011

_-Kathrine-_

Åha, er glad for at se at jeg ikke er den eneste "dumme" mor
Føler mig virkelig som den sureste mor i hele verden, når jeg for 1000000000 gang, siger "nej, Villads! Du må ikke pille ved stikkontakterne, min telefon" osv osv...
Men hold kæft hvor er han sød, din Richard

Anmeld

28. december 2011

Sofia

HIHI den kunne godt tåle et gensyn - skøn video

Anmeld

28. december 2011

Lene76

hehe fede klip  og ja tror vi alle er i klibben med små pilfinger hehe.... jeg har ingen farlige ting som hun kan pille i, som fx poser el rengøringshalløj el knive ingefor hendes rækkevide men det er nu ligeså meget pga dagplejebørnene..... gider ik at ændre hele mit hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.