Mettemus skriver:
 Hahaha, han er så sød. Selv med savl drivende ud af den ulykkeligste mund længe set. Kan godt forstå i har funet et kompromis, den der bævende underlæbe er da ikke til at stå for. Her hjemme har vi efterhånden børnesikret det halve af køkkenet. Alligevel havde vi i går et fint hvidt lag på køkkengulvet - grødris er også meget sjovere når det ligger i et tyndt lag ud over hele gulvet end når det står i pakken i skabet
 Klart meget sjovere!! Du må sætte pris på at Laurits også er med til at julepynte og sprede den gode stemning.
 Jeg ORKER ikke at børnesikre. Kan huske fra Kirstine var lille hvor TRÆLS det var med de der lukkere. Vi har overvejet bare at sætte en låge i ind til køkkenet, men så kan han jo stå der og ruske tremmer og hyle når vi er i køkkenet. Så nu har han en skuffe og så fungerer det.
 Det er heller ikke sådan alvorligt no go at gå i skufferne. Jeg er bare mere så bange for at vi får mus hvis vi konstant har mad overalt
 Vi bor jo på landet og fanger stadig mange mus i fælderne udenfor
. Heldigvis ikke nogen i fælderne indenfor som jeg insisterer på at vi skal have oppe hver nat - just in case! Jeg HADER mus. Uf uf uf.

Anmeld