Er det snydeveer eller de rigtige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. december 2011

hellemor85

Hej Piger!!

Jeg vågnede i nat kl 02.30 med veer efter et stykke tid tog jeg tid på dem, de kom hvert 4-5 minut og varede 1-1½ minut, så stod jeg op kl 4, da det gjorde for ondt til at ligge, så var det ligesom om de gik væk, 20 min efter gik jeg i seng igen, da jeg så var sikker på at det bare var snyd. Men altså det har været der og er der stadig nu, men de er slet ikke regelmæssige, men nogle af dem niver meget synes jeg.

Kan man ringe til fødegangen og spørge om man må komme til check? selvom jeg ikke kan forklare dem hvor tit de kommer og hvor ondt de gør, for nogle af dem gør rigtig ondt og andre ikke så meget..

Men de har jo været der fra kl 2.30 til nu 13, vil bare gerne vide om det er de rigtige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

hellemor85

Av av det er helst sikkert i gang, men de kommer altså meget hurtigt efter hinanden de veer. Og så gør det konstant ondt også, Og veen kommer ligesom lidt snigende og topper og sniger væk igen, synes det er svært at måle tid på dem, også fordi har altså også konstant ondt..

Anmeld

20. december 2011

katrine26

Ring Ring Ring heller engang for meget en engang for lidt..

Katrine26

Anmeld

20. december 2011

hellemor85

Okay, nu har jeg ringet, venter bare på kæresten kommer hjem, så vi kan køre

Anmeld

20. december 2011

katrine26

hellemor85 skriver:

Okay, nu har jeg ringet, venter bare på kæresten kommer hjem, så vi kan køre

Lyder godt..

held og lykke med hele og god jul.

Katrine26

Anmeld

20. december 2011

hekran

hellemor85 skriver:

Av av det er helst sikkert i gang, men de kommer altså meget hurtigt efter hinanden de veer. Og så gør det konstant ondt også, Og veen kommer ligesom lidt snigende og topper og sniger væk igen, synes det er svært at måle tid på dem, også fordi har altså også konstant ondt..

Hold da fast, hvor spændende. Hvor langt er du henne?

Vi krydser fingre og håber på at høre nyheder på den anden side af det

Anmeld

20. december 2011

hellemor85

Niks niks, var helt lukket. Men fandt ud af at jeg har urinvejsinfektion og kunne da se på den der der måler veer at der var noget der kom hele tiden, men det var ikke rigtige veer. For de var slet ikke ens og det sku de være. Nu er det også aftaget lidt.. Men argg har da slet ikke mod på rigtige veer og fødsel efter sådan en dag som i dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.