Min mave :-) 35+1!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej piger  

I dag var jeg til 3 og sidste lægebesøg. Alt var helt super!  Lille pigen ligger stadig med hovedet ned ad og det har hun faktisk gjort i over en måned nu! - Bliv du bare liggende min skat!

Og her får i så lige et billede af min lidt tykke mave! I skal jo ikke snydes  Det er taget i dag, hvor jeg er 35+1!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Møn-Mor

Sikke en fin mavse og dejligt, at den bette stadig vender den rigtige vej.

Vi har jo samme terminsdato, så det er lidt ekstra sjovt at følge dine opdateringer her på sidelinjen.

Jeg var til mit sidste lægebesøg, da jeg var 32+0 og der lå baby næsten med hovedet nedad.

Var til Jordemoder 33+2 og der lå baby med hovedet nedad, men ikke fast.

Skal til Jordemoder igen i morgen 35+2 (tror vist de kom til at give mig en ekstra jordemoderkontrol i 33+2), så her er jeg spændt på om den bette stadig vender rigtigt og om den har sat sig fast - jeg er rigtig dårlig til selv at fornemme det .

/Winnie

Anmeld

20. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Møn-Mor skriver:

Sikke en fin mavse og dejligt, at den bette stadig vender den rigtige vej.

Vi har jo samme terminsdato, så det er lidt ekstra sjovt at følge dine opdateringer her på sidelinjen.

Jeg var til mit sidste lægebesøg, da jeg var 32+0 og der lå baby næsten med hovedet nedad.

Var til Jordemoder 33+2 og der lå baby med hovedet nedad, men ikke fast.

Skal til Jordemoder igen i morgen 35+2 (tror vist de kom til at give mig en ekstra jordemoderkontrol i 33+2), så her er jeg spændt på om den bette stadig vender rigtigt og om den har sat sig fast - jeg er rigtig dårlig til selv at fornemme det .

/Winnie

Ej hvor spændende!  Super sjovt at vi har samme termin. Ved du hvad der gemmer sig derinde så?  Øv hvor snyd at du skal til jordmor i morgen. Jeg skal først igen den 5  

Anmeld

20. december 2011

Møn-Mor

Nej vi ved ikke hvad der ligger derinde, så vi venter spændt .

Jeg er lidt spændt på, hvornår min jordemoder så ligger næste kontrol, når nu jeg (efter egne beregninger) har fået en ekstra kontrol, men det kommer sikkert an på hvordan baby ligger inde i maven .

/Winnie

Anmeld

20. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Møn-Mor skriver:

Jeg er lidt spændt på, hvornår min jordemoder så ligger næste kontrol, når nu jeg (efter egne beregninger) har fået en ekstra kontrol, men det kommer sikkert an på hvordan baby ligger inde i maven .

/Winnie

Ihh, det bliver da også spændende!  

Anmeld

20. december 2011

CmarianN

rikkeregnbue skriver:

Hej piger  

I dag var jeg til 3 og sidste lægebesøg. Alt var helt super!  Lille pigen ligger stadig med hovedet ned ad og det har hun faktisk gjort i over en måned nu! - Bliv du bare liggende min skat!

Og her får i så lige et billede af min lidt tykke mave! I skal jo ikke snydes  Det er taget i dag, hvor jeg er 35+1!

IH hvor skønt  Sikke en smækker mavi  Håber du har det godt!!!

Anmeld

20. december 2011

CmarianN

Møn-Mor skriver:

Anmeld

20. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

CmarianN skriver:

IH hvor skønt  Sikke en smækker mavi  Håber du har det godt!!!

Tusind tak...  Og jeg har det... tja, nogenlunde

Anmeld

20. december 2011

Nessie

Sikke da en fin mave

Håber hun bliver ved med at vende med hovedet nedad, lige klar til at komme ud

Anmeld

20. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nessie skriver:

Sikke da en fin mave

Håber hun bliver ved med at vende med hovedet nedad, lige klar til at komme ud

Mange tak  Og det håber jeg bestemt også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.