Nogen der ved??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. december 2011

Anonym trådstarter

Vi er gået igang med projekt baby nr 2 herhjemme, og glæder os rigtig meget til at stå med 2 fine streger på testen..

Nu er spørgsmålet så, til den store har vi en barnevogn fra odder på x-dream stel, men synes kassen er blevet kedelig, og vil gerne have en af de nye farver, plus have trådkurven skiftet ud med den nye slags kurv, odder kom med lige efter vi havde købt vores for 2 år siden..

Men nogen der ved om det er muligt?? og hvad det eventuelt vil koste??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Anonym trådstarter

slet ingen der ved det??

Anmeld

20. december 2011

norenberg

du kan godt købe ny kasse og kurv...du går bare i babysam og får den lavet som du vil så finder de prisen til dig....priserne er jo meget forskellige alt efter hvad du vil have...

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

du kan godt købe ny kasse og kurv...du går bare i babysam og får den lavet som du vil så finder de prisen til dig....priserne er jo meget forskellige alt efter hvad du vil have...

tusind tak..

så må jeg ind og høre dem ad..

Anmeld

20. december 2011

Pigent

Anonym skriver:

Vi er gået igang med projekt baby nr 2 herhjemme, og glæder os rigtig meget til at stå med 2 fine streger på testen..

Nu er spørgsmålet så, til den store har vi en barnevogn fra odder på x-dream stel, men synes kassen er blevet kedelig, og vil gerne have en af de nye farver, plus have trådkurven skiftet ud med den nye slags kurv, odder kom med lige efter vi havde købt vores for 2 år siden..

Men nogen der ved om det er muligt?? og hvad det eventuelt vil koste??

Jeg tror at hvis du går i babysam og høre dem ad så kan i godt finde ud af et eller andet, men jeg ved det ikke 100% da jeg ikke selv har børn og ikke har købt barnevogn endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.