hvad skal jeg give min søster :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.045 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. december 2011

Dianaaa

hej tøser ,hvad skal jeg give min søster (på 14) i julegave ! jeg er simpelthen løbet tør for ideer, hun gider IKKE have makeup og det var ellers lige det der var min plan, parfume har hun også nok af  

HJÆÆÆLP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Hougaard92

Hvor meget giver i for til hinanden ?

Anmeld

20. december 2011

Dianaaa

JuliaHougaard92 skriver:

Hvor meget giver i for til hinanden ?

jeg har sagt max 500 kr.

Anmeld

20. december 2011

Skouboe

Hvad med et abonnement på et eller andet? Fx et hesteblad, hvis hun er til det, eller Vi Unge eller noget i den stil?

Anmeld

20. december 2011

M (:

Dianaaa skriver:

hej tøser ,hvad skal jeg give min søster (på 14) i julegave ! jeg er simpelthen løbet tør for ideer, hun gider IKKE have makeup og det var ellers lige det der var min plan, parfume har hun også nok af  

HJÆÆÆLP

Hvad med smykker, sko/stiletter eller en fin kjole?

Anmeld

20. december 2011

AnneP

Dianaaa skriver:

HJÆÆÆLP

Kender det ALT for godt det der med en Lillesøster i den alder!!! -det er ikke helt nemt!

Min søster får et års abonnement på vi unge, nogle bøger  (hun elsker at læse) og cd'er og dvd'er (har været med ude og købe gaver sammen med HELE familien!

Håber det hjalp lidt.

Jeg overvejede faktisk også tøj og sko!

Anmeld

20. december 2011

MissTas

Dianaaa skriver:

HJÆÆÆLP

hvor ligger vi henne prismæssigt ?

Anmeld

20. december 2011

tinasmor

Måske nogle bio-billeter (så kan det jo være I kan få en hyggelig aften sammen hvis du bliver den heldige der skal med )

Cdér

Anmeld

20. december 2011

henh01

Jeg ville købe en lækker pels vest hvis jeg havde en søster i den alder Og så ville jeg købe nogle billetter til bio eller lidt mere tøj

Mig bekendt er piger i den alder vilde med lækkert tøj

Anmeld

20. december 2011

Mor til Mike

Dianaaa skriver:

HJÆÆÆLP

Et glattejern? en fed serie, måske gavekort til en tøjbutik?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.