Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tauf skriver: Skøn er hun :-) Vi har faktisk også fået taget andre billeder af ham . Det første er ikke et rigtig julebillede men bare vores mdr billede for dec. Her er julebillederne
Skøn er hun :-)
Vi har faktisk også fået taget andre billeder af ham . Det første er ikke et rigtig julebillede men bare vores mdr billede for dec.
Her er julebillederne
ej hvor er de fantastiske gode han forstår da at charme sig til kameraet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor- til pige skriver: ej hvor er de fantastiske gode han forstår da at charme sig til kameraet
Ja, o g han bliver bedre og bedre for hver gang:-)
Boas er blevet "tvunget" i huen et par gange. Her er et par billeder af ham Han er 5½ mdr.
Tauf skriver: en skøn trommeprinsesse :-)
en skøn trommeprinsesse :-)
Tak
Min far, der desværre døde i år, var trommeslager og Lærke nåede at få en tromme af ham kort før han døde, så vi synes den skulle med på årets julekort
Brams skriver: Tak Min far, der desværre døde i år, var trommeslager og Lærke nåede at få en tromme af ham kort før han døde, så vi synes den skulle med på årets julekort
God ide
Det er jeg ked af at høre håber i har det okay. Har selv miste min far så ved det kan være hårdt
Rigtig god jul
Tauf skriver: God ide Det er jeg ked af at høre håber i har det okay. Har selv miste min far så ved det kan være hårdt Rigtig god jul
Tak, hvor er du sød
Vi er slet ikke ok endnu, det gik alt alt for stærkt, og vi savner ham bare SÅ meget og så er det bare ekstra hårdt i denne tid. Skal på kirkegården i dag med vores lille pige, som har tegnet en tegning til sin elskede morfar. Hun savner ham bare så meget
Glædelig jul også til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128