Alternativ til ris a la mande?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.804 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. december 2011

Zeus

Sidder der mon nogen derude, med et godt alternativ til ris a la mande? Min kæreste kan ikke lide det, det samme med Isabella, jeg elsker det, og Cajsa ved jeg af gode grunde ikke endnu.. Men jeg vil gerne prøve at lave noget andet, stadig med en mandel i, men som alle kan spise?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

LilleLene

Citron fromage er blevet brugt i min familie

Anmeld

20. december 2011

S.Maria

Jeg sidder lige og tænker på en æblekage....mums.

Anmeld

20. december 2011

Nettemor

min svigermor laver altid rørt is til ungerne hvis der er mange af dem der ikke vil have det.. og så med en mandel i.

Anmeld

20. december 2011

GUSO

Zeus skriver:

Sidder der mon nogen derude, med et godt alternativ til ris a la mande? Min kæreste kan ikke lide det, det samme med Isabella, jeg elsker det, og Cajsa ved jeg af gode grunde ikke endnu.. Men jeg vil gerne prøve at lave noget andet, stadig med en mandel i, men som alle kan spise?

Hej.. På mit arbejde gider børnene ikke risalamande, så vi laver en portionsanretning med kugler af is, chokolade sauce, vafler og en stjerne kaster.. Deri ligger en mandel gemt altså i den ene portion, de bliver delt tilfældigt ud.. Det er meget hygeligt..

Anmeld

20. december 2011

Zeus

Jeg tænkte faktisk på, om Isabella og jeg skulle begive os ud i, at lave hjemmelavet is

Anmeld

20. december 2011

Pige2009

Zeus skriver:

I  in venindes familie får de hjemmelavet is også med en mandel

Anmeld

20. december 2011

Lone Jakobsen

vi får en god vanille is med en mandel i. isen er rørt godt op og så kan man stadig spise kirsebær sauce til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.