Feber i første trimester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.026 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. december 2011

Flowers

Hej alle

Jeg oplevede en SA i sommer, hvor fosteret var gået til grunde i uge 5. Det passede ca med, at jeg lå syg der med feber, synes jeg... Nu er jeg gravid igen i første trimester og har fanget mig en halsbetændelse og føler jeg har lidt feber. Er selvfølgelig bange for at miste igen. Er der nogle der har erfaringer eller viden omkring feber og SA?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

MissTas

Michellekt skriver:

Hej alle

Jeg oplevede en SA i sommer, hvor fosteret var gået til grunde i uge 5. Det passede ca med, at jeg lå syg der med feber, synes jeg... Nu er jeg gravid igen i første trimester og har fanget mig en halsbetændelse og føler jeg har lidt feber. Er selvfølgelig bange for at miste igen. Er der nogle der har erfaringer eller viden omkring feber og SA?

ingen viden omkring det her.. men jeg ville ringe til min læge og hører om det kan ha nogen sammenhæng, nu du har været ude for det du har lægerne er de klogeste hoveder, må vi gå ud fra

Anmeld

20. december 2011

SussieThyssen

Michellekt skriver:

Hej alle

Jeg har aldrig mistet pga feber.
Og jeg har endda ligget med bragende influenza og 40 i feber..men min datter kom da hel ud alligevel.

Så længe du passer på dig selv, drikker rigeligt og tager hensyn til at du faktisk er syg, så du bliver og putter hjemme under dynen, ja så skal du ikke bekymre dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. december 2011

Flowers

SussieThyssen skriver:

Jeg har aldrig mistet pga feber.
Og jeg har endda ligget med bragende influenza og 40 i feber..men min datter kom da hel ud alligevel.

Så længe du passer på dig selv, drikker rigeligt og tager hensyn til at du faktisk er syg, så du bliver og putter hjemme under dynen, ja så skal du ikke bekymre dig.

Kærligst
Sussie

Det lyder godt, så er der stadig håb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.