test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. december 2011

Anonym trådstarter

Igår aftes tog jeg en test som var svag positiv. idag med morgen urin tager jeg en ny som så er negativ. Forventet mens d. 24 dec kan det godt lade sig gøre den er positiv den ene dag og så negativ den anden dag? ved godt at jeg har testet for tidligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Frk.Skruk

Anonym skriver:

Igår aftes tog jeg en test som var svag positiv. idag med morgen urin tager jeg en ny som så er negativ. Forventet mens d. 24 dec kan det godt lade sig gøre den er positiv den ene dag og så negativ den anden dag? ved godt at jeg har testet for tidligt.

Jeg havde for ikke så lang tid siden testet positiv op til flere gange (bestod strækt arm testen, og 1 gang var den os negativ), og var egentlig ret sikker på at jeg var gravid, da jeg også testede positiv den morgen jeg skulle have menses..

Men om eftermiddagen begyndte jeg så at bløde, og tog derfor til lægen og blev scannet og fik taget blodprøver som viste at jeg ikke havde været gravid..

Så jeg har lært man ikke skal teste før menses udebliver - mere for ens egen skyld..

Men det er jo forskelligt fra person til person, hvor tidligt man kan teste, det er ikke alle der er lige hurtige om at danne HCG..

Men prøv igen på testdag hvis mens ikke kommer

Jeg for at der er en lille spire

Anmeld

20. december 2011

SussieThyssen

Frk.Skruk skriver:

Jeg havde for ikke så lang tid siden testet positiv op til flere gange (bestod strækt arm testen, og 1 gang var den os negativ), og var egentlig ret sikker på at jeg var gravid, da jeg også testede positiv den morgen jeg skulle have menses..

Men om eftermiddagen begyndte jeg så at bløde, og tog derfor til lægen og blev scannet og fik taget blodprøver som viste at jeg ikke havde været gravid..

Så jeg har lært man ikke skal teste før menses udebliver - mere for ens egen skyld..

Men det er jo forskelligt fra person til person, hvor tidligt man kan teste, det er ikke alle der er lige hurtige om at danne HCG..

Men prøv igen på testdag hvis mens ikke kommer

Jeg for at der er en lille spire

Fuldstændigt mine ord...så jeg behøver ikke gentage

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

Ok må bare vente med at teste mere til d. 24 dec. Håber virkelig på den er der denne måned og bliver der. Tak for svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.