bange !! /;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. december 2011

Anonym trådstarter

ladys! jeg har brug for lidt hjælp her...... Jeg er sammen med min dejlige kærete og det er faktisk et rigtig svært forhold vi har sammen.. jeg HADER når han snakker med piger!!! ligeyldig om det bare kan være en gammel/god veninde blir jeg så! det har ikke altid været sådan, jeg havde i starten af forholdet givet ham lov til at tage i byen, drikke sig fuld og ha alle de veninder han ønskede, indtil han misbrugte min tillid både hvad angår 'næten utroskab' stoffer, er han dog ude af! men det tog mig hele min sommer at få ham ud af!... udover har han ik selv haft tilstået når han har lavet noget rod, men fået alt afvide igennem hans kammerater og gamle veninder! jeg er blevet såret SÅ mange gange..... og har gang på gang givet ham chancer, og hver gang har han løget mig dirkekte oppe i hovedet ..! og mange af de ting vi snakker om husker han ikke, så meget af det kan jeg ik for afklaring på fra hans egen mund, og derfor sætter jeg også lidt fast i fortiden ): hvordan fanden får jeg tillid til det hele igen det er SÅ HÅRDT at være mistroisk overfor den man elsker, og ikke tør lade ham tage i byen eller have veninder, eller bare se på piger han har vikelig selv fucet det op, men vil glemme det, og være tryg ved ham og hele situationen når han vil ud,  går jo nærmest og spærre ham inde i hjemmet, for jeg er så BANGE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

SussieThyssen

Tjaaa..du bliver jo nok nødt til at gøre op med dig selv om du vil fortsætte med at leve dit liv på den måde.

Somme tider må man give slip, for ellers slår kærligheden en ihjel.

Og så synes jeg du skal læse bogen: Kvinder der elsker for meget.

Du kan nu engang ikke fortsætte sådan.
Så enten så må du vende ryggen til fortiden og vandre frit ud i livet sammen med ham, og stole på ham uden at se dig tilbage, eller også må du lade ham gå selv, og finde en som du kan bygge et nyt liv op sammen med uden mistillid.
Det andet vil dræbe din identitet og friheden i jeres parforhold.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Tjaaa..du bliver jo nok nødt til at gøre op med dig selv om du vil fortsætte med at leve dit liv på den måde.

Somme tider må man give slip, for ellers slår kærligheden en ihjel.

Og så synes jeg du skal læse bogen: Kvinder der elsker for meget.

Du kan nu engang ikke fortsætte sådan.
Så enten så må du vende ryggen til fortiden og vandre frit ud i livet sammen med ham, og stole på ham uden at se dig tilbage, eller også må du lade ham gå selv, og finde en som du kan bygge et nyt liv op sammen med uden mistillid.
Det andet vil dræbe din identitet og friheden i jeres parforhold.

Kærligst
Sussie

du har ret. Jeg vil sove på den.. det gør hverken til eller bedre på denne måde her!

Anmeld

20. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

du har ret. Jeg vil sove på den.. det gør hverken til eller bedre på denne måde her!

Sov godt søde ven..og held og lykke

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Sov godt søde ven..og held og lykke

tusind tak! 

Anmeld

20. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Uha, må sige er nok meget enig i det Sussie skriver. Men jeg kender det SÅÅÅÅ godt!

Jeg kan også godt blive rigtig  når min kæreste smser eller snakker med eller om en pige. Jeg HADER det! Af samme grund som dig, så ligger der også en historie bag det. Dog en historie uden stoffer!

Jeg ved ikke hvordan jeg selv synes jeg tackler det. Og til tider kan jeg godt bryde sammen af tanker fra dengang. Men som sagt, så er der altså ikke så meget andet at gøre end at finde ud af om man kan komme videre eller om man er parat til at give slip. For et forhold uden tillid.....  I mine øjne er det ikke et forhold der er noget værd.

Men samtidig er tillid jo også noget der skal opbygges. Mon du skulle tage en snak med ham, og fortælle hvordan du egentlig har det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.