ladys! jeg har brug for lidt hjælp her...... Jeg er sammen med min dejlige kærete og det er faktisk et rigtig svært forhold vi har sammen.. jeg HADER når han snakker med piger!!!
ligeyldig om det bare kan være en gammel/god veninde blir jeg så
! det har ikke altid været sådan, jeg havde i starten af forholdet givet ham lov til at tage i byen, drikke sig fuld og ha alle de veninder han ønskede, indtil han misbrugte min tillid både hvad angår 'næten utroskab' stoffer, er han dog ude af! men det tog mig hele min sommer at få ham ud af!... udover har han ik selv haft tilstået når han har lavet noget rod, men fået alt afvide igennem hans kammerater og gamle veninder! jeg er blevet såret SÅ mange gange..... og har gang på gang givet ham chancer, og hver gang har han løget mig dirkekte oppe i hovedet ..! og mange af de ting vi snakker om husker han ikke, så meget af det kan jeg ik for afklaring på fra hans egen mund, og derfor sætter jeg også lidt fast i fortiden ): hvordan fanden får jeg tillid til det hele igen

det er SÅ HÅRDT at være mistroisk overfor den man elsker, og ikke tør lade ham tage i byen eller have veninder, eller bare se på piger
han har vikelig selv fucet det op, men vil glemme det, og være tryg ved ham og hele situationen når han vil ud,
går jo nærmest og spærre ham inde i hjemmet, for jeg er så BANGE

Anmeld