...eller mangel på samme!
 Jeg er stadig ikke rigtig kommet i gang - og kommer det sgu nok heller ikke før efter jul!
 Men det er jo også lige om lidt!
 Jeg glæder mig til juleaften, og det gør ungerne også.
 Jeg glæder mig til hygge og Idas første jul!
 Jeg glæder mig til, Ida piller julepynten af juletræet og ALT hvad der følger med! Jeg æælsker i det hele taget julen...
 Vi skal være hjemme sammen med min mor, lillebror, søster og svoger i vores hus - for sidste gang inden vi flytter! Det er lidt vemodigt og mærkeligt at tænke på, men når man så tænker på, at vi flytter til noget MEGET bedre, gør det knap så meget!
 Det kører derudaf for fulde gardiner! Jeg arbejder, passer børn, laver mad, vasker tøj, ammer og når egentlig ikke ret meget mere!
 Men jeg ved jo heldigvis, at det bliver bedre, når Ida bliver lidt større!
 Hun er MEGET (som i RIGTIG MEGET) morsyg!
 Når Serdar er hjemme, og hun f.eks. sidder hos ham og får øje på mig, brokker hun sig, indtil hun kommer over til mig - medmindre jeg forlader rummet, så dur far igen! 
 Jeg forsøger at lade være med altid at tage hende, for hun SKAL altså lære, at jeg ikke er den eneste, der dur!
 Jeg overvejer kraftigt snart at stoppe med at amme, for jeg tænker det måske kan hjælpe lidt??
 Apropos amning - jeg fik mens for en uge siden for første gang siden april sidste år!
 Hurra for amning men øv for mens
, men feeedt at undgå det så længe. Jeg fik det, da Ida var 10 mdr. og 1 dag!
 Så længe gik der ikke de første to gange, men da ammede jeg heller ikke så længe!
 En af årsagerne til, at jeg ikke er stoppet med at amme er også, at Ida er dårlig til at drikke. Hun kan sagtens finde ud af det, men hun gider ikke ret tit, så det er begrænset hvor meget væske, vi kan få i hende i løbet af en dag...
 Det kæmper vi lidt med, så jeg kan ikke rigtig bestemme mig for, hvornår jeg skal holde op med at amme, for det skal/vil jeg snart!
 Hun har 6 tænder nu - 4 foroven og 2 forneden. Jeg synes, det er rigtig svært at fange dem på billeder, men det lykkedes da at få et enkelt af dem foroven.
 Vi har været på besøg hos Casablanca Models i Århus, hvor både Ida og Zilan blev fotograferet. De vil desværre ikke have pigerne, for de har nok, der minder om dem i forvejen, og så vil de ikke tage flere ind, for så bliver der jo færre jobs til alle, og det vil de ikke! Men vi (og især Zilan) fik en god og sjov oplevelse ud af det, så i det mindste fik vi en hyggelig dag ud af det.
 Det var fint nok, og måske søger vi videre, men tiden er lidt knap pt., så overskuddet skal også lige være der til det. Men det ville jo være nogle gode penge at tjene. Jeg har vedhæftet nogle af billederne derfra.
 Jeg beklager men jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke kan få lov at rotere dem og så beklager jeg endnu mere, at jeg endnu engang ikke kunne begrænse mig!

Jeg kan ikke huske, om I har set billedet af os alle frem fra da vi var hos fotografen, men det får I også lige - det er jeg VILDT glad for.
 I får altså også lige et af plantegningen af vores nye hus - vi har endelig fået tegningerne, og de går i gang i uge 3. Det er om mindre end en måned
 - og vi GLÆÆÆÆÆDER os!
 Nå, nu må jeg hellere tage mig sammen til at komme i seng, men jeg synes, det var længe siden, jeg har opdateret jer. Det er forøvrigt også længe siden mange af jer har opdateret
, så lad dette være en opfordring til jer alle!

og rigtig glædelig jul til jer alle!
 Ps. Som I kan se på billederne er det helt store hit at tømme opvaskemaskinen men det kender I sikkert alt til!