"ups" 3 uger efter fødsel uden kondom!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. december 2011

Anonym trådstarter

Kæresten og jeg har lavet en ups.. vi fik jo at vide at man skulle bruge kondom efter fødslen, men vi er jo så vant til ikke at bruge det at vi totalt havde skudt det ud af hovedet.. Hvad kan der ske ved det? bliver mega nervøs her bagefter.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kæresten og jeg har lavet en ups.. vi fik jo at vide at man skulle bruge kondom efter fødslen, men vi er jo så vant til ikke at bruge det at vi totalt havde skudt det ud af hovedet.. Hvad kan der ske ved det? bliver mega nervøs her bagefter.. 

op!!

Anmeld

19. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tjaaa...I må jo bare krydse fingre for at det ikke er gået galt, og håbe det bedste..og så ellers igang med kondomerne
Med lidt held er der nok ikke sket noget, når det endnu er så kort efter..de fleste kvinder får tidligst mens 6-8 uger efter, men det kan dog forekomme før.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Tjaaa...I må jo bare krydse fingre for at det ikke er gået galt, og håbe det bedste..og så ellers igang med kondomerne
Med lidt held er der nok ikke sket noget, når det endnu er så kort efter..de fleste kvinder får tidligst mens 6-8 uger efter, men det kan dog forekomme før.

Kærligst
Sussie

Tænkte mere på infektion eller noget, er det ikke muligt at få det? Men har heldigvis ikke fået min mens endnu, og han trak sig ud inden. Men blev helt i tvivl! :/

Anmeld

19. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tænkte mere på infektion eller noget, er det ikke muligt at få det? Men har heldigvis ikke fået min mens endnu, og han trak sig ud inden. Men blev helt i tvivl! :/

Ikke hvis du ikke bløder eller har udflåd, så er der ingen fare for infektioner.

Og bakgearet..det kan man slet ikke regne med

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ikke hvis du ikke bløder eller har udflåd, så er der ingen fare for infektioner.

Og bakgearet..det kan man slet ikke regne med

Har lidt blod og udflåd.. det derfor jeg er hundeangst her bagefter.. 

Anmeld

19. december 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

1. Du får Jo ÆL før mens
2. Man kan godt blive gravid af præsæd

Så på med gummidrengene

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

1. Du får Jo ÆL før mens
2. Man kan godt blive gravid af præsæd

Så på med gummidrengene

Det ikke graviditet jeg er bange for. Men ja, vi skal passe på med det alligevel! det mere en infektion, ved ikke rigtig hvordan det forgår, skulle have tænkt mig om.. Åha!

Anmeld

19. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Har lidt blod og udflåd.. det derfor jeg er hundeangst her bagefter.. 

Jeg tror nu ikke du skal bekymre dig om det, og slet ikke når han ikke fik udløsning oppe i dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. december 2011

Mumto3

I forhold til infektion så er det et godt tegn at du bløder, for på den måde renser kroppen selv ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.