Taberlisten! uge 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.129 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. december 2011

bobbles

Nå jeg tillader mig nu at oprette tråden da vi er mange der gerne vil lægge vores mål ind.. så men det gør nok heller ikke noget, så tøsser go nuts

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

bobbles

Frøken Christiansen skriver:

Nå jeg tillader mig nu at oprette tråden da vi er mange der gerne vil lægge vores mål ind.. så men det gør nok heller ikke noget, så tøsser go nuts

op

Anmeld

20. december 2011

Muhmi

Jeg ved godt at i er virkelig ivrige for at lægge jeres mål ind, men i kan vel godt vente en halv dag?? Det er trods alt lidt nemmere at finde dem hvis de er samlet hos én bruger og ikke flere forskellige fordi i ikke kan vente...

Men du må gerne overtage hvis det er...? Vi var bare ude hos min svigermor og spise i går og da vi kom hjem så var så udmattede at vi hoppede i seng og jeg havde faktisk glemt alt om den her taberliste, sorry.. Men som sagt, du må da gerne overtage.....?

Anmeld

20. december 2011

channie-g

seriøst er der virkelig ingen der skal skrive deres mål ind i denne uge...

nåå men kan jo starte med mine egen...

startvægt 83 kg

vægt uge 4: 82,4 kg

- 0,6 kg

uge 3:

hofte: 111 cm

overarm: 35,5

talje: 94 cm cm

lår: 67 cm

bryst: 105

uge 4.

hofte: 111 cm

overarm: 34 cm

talje: 88 cm

lår: 66 cm

bryst: 103

Anmeld

20. december 2011

Hailiesmom11

Muhmi skriver:

Jeg ved godt at i er virkelig ivrige for at lægge jeres mål ind, men i kan vel godt vente en halv dag?? Det er trods alt lidt nemmere at finde dem hvis de er samlet hos én bruger og ikke flere forskellige fordi i ikke kan vente...

Men du må gerne overtage hvis det er...? Vi var bare ude hos min svigermor og spise i går og da vi kom hjem så var så udmattede at vi hoppede i seng og jeg havde faktisk glemt alt om den her taberliste, sorry.. Men som sagt, du må da gerne overtage.....?

jeg synes det er smartest at samle dem under 1 bruger..

Så jeg venter bare tålmodigt på at der bliver oprettet en taberlisten uge 4

Anmeld

20. december 2011

Muhmi

jeg synes det er smartest at samle dem under 1 bruger..

Så jeg venter bare tålmodigt på at der bliver oprettet en taberlisten uge 4

Ja det tænkte jeg også... Men hvis Frøken Christiansen vil tage over så skal hun da være velkommen Så venter lige og hører hvad hun siger

Anmeld

20. december 2011

channie-g

Muhmi skriver:

Ja det tænkte jeg også... Men hvis Frøken Christiansen vil tage over så skal hun da være velkommen Så venter lige og hører hvad hun siger

ikke for noget men det virker en lille smule barnagtig det der, hun oprettede den jo ikke for at være grim ved nogen... men det lader til at folk er sprunget fra og at det går for meget op i hat og briller så derfor melder jeg mig ud fra idag... så må jeg nøjes med gruppen jeg er i på madlog...

god aften

Anmeld

20. december 2011

Muhmi

channie-g skriver:

ikke for noget men det virker en lille smule barnagtig det der, hun oprettede den jo ikke for at være grim ved nogen... men det lader til at folk er sprunget fra og at det går for meget op i hat og briller så derfor melder jeg mig ud fra idag... så må jeg nøjes med gruppen jeg er i på madlog...

god aften

Nå det var ikke for noget? Men alligevel skulle du lige kalde mig barneagtig og tro at jeg skrev som jeg skrev fordi jeg var sur?  Hvis du vil vide det, så ville jeg synes det var rart at der var en anden der tog over, for jeg synes faktisk det er voldstressende at folk de sidder og kalder og ikke kan vente med at skrive deres resultater ind...!

Du melder dig bare ud og det gør du da med stil...

Anmeld

20. december 2011

Laura.

Muhmi skriver:

Nå det var ikke for noget? Men alligevel skulle du lige kalde mig barneagtig og tro at jeg skrev som jeg skrev fordi jeg var sur?  Hvis du vil vide det, så ville jeg synes det var rart at der var en anden der tog over, for jeg synes faktisk det er voldstressende at folk de sidder og kalder og ikke kan vente med at skrive deres resultater ind...!

Anmeld

20. december 2011

channie-g

Muhmi skriver:

ved ikke om det er fordi du ikke gider og læse hvad der faktisk står, men skrev faktisk at DET var en smule barnagtigt ikke at DU er barnagtig... desuden synes jeg måde du fik skrevet din kommentar til TS var en flabet måde at skriv, uanset om det var ment sådan eller ej...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.