Hmm så er jeg endnu engang her :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

K&S

Jibbe skriver:

Ja jeg har været til en vellykket NF scanning idag. Min dejlige dreng skal være storebror til juni

Ååååh det har været nogle lange uger indtil idag hvor jeg endelig vidste at den bette havde det godt!

(til jer der er venner med mig på facebook så venligst lad være med at nævne det derinde, har intet fortalt til job og venner endnu).

TILLYKKE, dejligt for jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Jibbe

K&S skriver:

TILLYKKE, dejligt for jer!

Tusind tak :-)

Anmeld

19. december 2011

4kløver

Hvor dejligt tillykke..

Anmeld

19. december 2011

Jibbe

bullerbassen skriver:

Ej STORT tillykke med bebsen i maven , så spændende

Tusind tak Lotte! Jeg har jo næsten ikke været aktiv herinde men med job, skole, deltids enlig mor og graviditetstræthed har det været hårdt men nu er jeg tilbage

Anmeld

19. december 2011

Jibbe

4kløver skriver:

Hvor dejligt tillykke..

Tak

Anmeld

19. december 2011

bullerbassen

Jibbe skriver:

Tusind tak Lotte! Jeg har jo næsten ikke været aktiv herinde men med job, skole, deltids enlig mor og graviditetstræthed har det været hårdt men nu er jeg tilbage

Pu ha du har nok og se til :-) Super woman - er Lars hjemme til jul ??Det bliver så spændende men en lille ny - går det godt udover træthed ???

Anmeld

19. december 2011

Jibbe

bullerbassen skriver:

Pu ha du har nok og se til :-) Super woman - er Lars hjemme til jul ??Det bliver så spændende men en lille ny - går det godt udover træthed ???

Haha jeg føler langt fra som super woman. Tror måske det hedder udslidt woman ;-) nej Lars er ikke hjemme til jul. Totalt øv! Så vi kører ned til mine forældre.
Jeg har haft lidt kvalme men det er ovre nu og så er jeg ellers bare træt. Hele tiden og altid ;-)

Anmeld

19. december 2011

Frøken J.

Stort tillykke!!

Anmeld

19. december 2011

Maja_4000

TILLYKKE

Anmeld

19. december 2011

bullerbassen

Jibbe skriver:

Haha jeg føler langt fra som super woman. Tror måske det hedder udslidt woman ;-) nej Lars er ikke hjemme til jul. Totalt øv! Så vi kører ned til mine forældre.
Jeg har haft lidt kvalme men det er ovre nu og så er jeg ellers bare træt. Hele tiden og altid ;-)

Syntes nu du er sej :-) ej øv han ikke er hjemme , skal du arbejde i julen eller kan i holde en godt juleferie hos dine forældrer ?Kan ski godt forstå du er træt , der er meget at se til med små poder og du er " alene " med et hårdt arbejde og studie Du er en super woman :-) går det bedre med Frej og søvn om natten ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.