Hvorfor alle de scanninger hvis alt er oki??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. december 2011

Dinsen

Hej piger... 

Altså kan bare slet ik styre mine tanker og ubehalige drømme om natten... 

vores bebs vokser ik som den ska, så går til kontrol scanning ca. hver 14 dag - bliver scannet af en læge hver gang, og han siger at alt ser oki ud, bebs vokser fint ud fra egen scala... Når jeg går fra scanningen er jeg glad og afslappet, alt ser jo fint ud... 

Men så når der er gået et par dage så kommer tankerne, hvorfor vil de se mig så hurtig igen hvis alt er oki?? hvorfor vokser bebs ik som den ska?? Hvad gør jeg forkert?? går det galt?? 1000 af negative tanker kommer og kan bare ik slippe dem igen lige meget hvor meget jeg prøver, om natten lure det stadig  og har de mest frygtlige drømme om bitte bitte bitte små babyer... 

Ej ved godt det lyder åndsvagt men kan bare ik styre det  Ved som ik hvad jeg vil med dette indlæg... 

bare li tude lidt tror jeg... 

Kh Dinsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

livhemdrup

Dinsen skriver:

Hej piger... 

vores bebs vokser ik som den ska, så går til kontrol scanning ca. hver 14 dag - bliver scannet af en læge hver gang, og han siger at alt ser oki ud, bebs vokser fint ud fra egen scala... Når jeg går fra scanningen er jeg glad og afslappet, alt ser jo fint ud... 

Men så når der er gået et par dage så kommer tankerne, hvorfor vil de se mig så hurtig igen hvis alt er oki?? hvorfor vokser bebs ik som den ska?? Hvad gør jeg forkert?? går det galt?? 1000 af negative tanker kommer og kan bare ik slippe dem igen lige meget hvor meget jeg prøver, om natten lure det stadig  og har de mest frygtlige drømme om bitte bitte bitte små babyer... 

Ej ved godt det lyder åndsvagt men kan bare ik styre det  Ved som ik hvad jeg vil med dette indlæg... 

Kh Dinsen

Min den første voksede heller ikke som hun skulle og jeg gik som dig til mange scanninger og havde også alle de bekymringer, hun er idag 9 år vejer stadig kun efter sin egen kurve. Men fungerer og har det rigtigt fint. hun vejede kun 2490 ved fødslen så var en lile fis. Men tror det er helt naturligt man har alle de tanker en lægerne holder øje med dig og så må du stole på de holder godt øje med dig. grundet til at de fortsat scanner er at hvis vægtøgningen pludselig stopper skal de være hurtigt på mærkerne da barnet i forvejen er lille.

Anmeld

19. december 2011

Kløver

Jeg tænker lidt at baby ligger på grænsen eller lidt udenfor gennemsnits/normale kurve, men at den følger sin egen kurve fint. Og de netop holder øje i tilfælde af baby lige pludselig ikke længere følger sin egen kurve som den skal. Giver det mening. Sikker på det hele er ok når de siger det, og de bare vil være sikker og holde øje, i tilfælde af

Anmeld

20. december 2011

Nessie

Jeg er sikker på at det hele er ok, når de siger det, men de vil nok bare godt lige holde øje med at den tager på som den skal, ifølge sin egen kurve, det er jo ikke så godt hvis den lige pludselig begyndte at tabe sig.

Men kan nu godt forstå at du bekymrer dig, det ville jeg også gøre

Anmeld

20. december 2011

camillakrath

Dinsen skriver:

Hej piger... 

Kh Dinsen

Jeg kan godt huske det

Ud fra jeres forløb lyder det jo som om i bare får en baby der er lidt mindre end gennemsnittet. Men man frygter altid det værste. Men tro mig - vokser baby ikke som den skal, så skal de nok gøre noget ved det.

Hvor meget vejer h*n nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.