Hvorfor alle de scanninger hvis alt er oki??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. december 2011

Dinsen

Hej piger... 

Altså kan bare slet ik styre mine tanker og ubehalige drømme om natten... 

vores bebs vokser ik som den ska, så går til kontrol scanning ca. hver 14 dag - bliver scannet af en læge hver gang, og han siger at alt ser oki ud, bebs vokser fint ud fra egen scala... Når jeg går fra scanningen er jeg glad og afslappet, alt ser jo fint ud... 

Men så når der er gået et par dage så kommer tankerne, hvorfor vil de se mig så hurtig igen hvis alt er oki?? hvorfor vokser bebs ik som den ska?? Hvad gør jeg forkert?? går det galt?? 1000 af negative tanker kommer og kan bare ik slippe dem igen lige meget hvor meget jeg prøver, om natten lure det stadig  og har de mest frygtlige drømme om bitte bitte bitte små babyer... 

Ej ved godt det lyder åndsvagt men kan bare ik styre det  Ved som ik hvad jeg vil med dette indlæg... 

bare li tude lidt tror jeg... 

Kh Dinsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Faith

Jeg tror simpelthen de går med livrem og seler, og det tror jeg du skal tage imod med kyshånd!

Jeg var igennem det med mine tvillinger, skanning hver 14. dag og hver gang (på nær en) sagde de at alt så fint ud. Men alligevel skannede de mig igen 14 dage efter.

Jeg bliver osse skannet hyppigere i denne graviditet fordi den ene af mine tvillingedrenge har hul i hjertet, og de vil gerne følge med i om den nye udvikler det samme. Jeg føler mig enormt tryg!

Tror du skal prøve at tænke at de kun gør det for at passe på dig og din baby. Hvis jeg var dig ville jeg spørge lægen om alle dine tvivl til næste skanning. Hvorfor de skanner så ofte, om det hele virkelig er ok osv osv osv. Skriv evt dine spørgsmål ned. Er sikker på det vil berolige dig rigtig meget.

Anmeld

19. december 2011

l.kjoeller

KAn sagtens forstå dig søde. TRor bar din bebs har den størrelse der er rigtig for den, og det er rutinemæssigt de skal tjekke. Du får lige en stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.